قرچک| اشتغال ۵۰ نفر از مددجویان بهزیستی قرچک

فرماندار قرچک در دیدار با رئیس اداره بهزیستی شهرستان بر افزایش کمی و کیفی برنامه‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی فرمانداری شهرستان قرچک، بهمن خطیبی اظهار داشت: سال گذشته با جذب ۳۰ میلیارد ریال اعتبار و اعطای تسهیلات خوداشتغالی در بخش بهزیستی، ۵۰ نفر از مددجویان مشغول بکار شدند.

خطیبی در نشست مشترک با رئیس اداره بهزیستی شهرستان به منظور بررسی اقدامات و مشکلات این اداره، ضمن مثبت ارزیابی کردن فعالیت‌ها، ارتقای کمی و کیفی برنامه‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی را خواستار شد.

وی همچنین بر علمی و پژوهشی بودن برنامه‌ها در اداره بهزیستی تأکید کرد و افزود: در دوران شیوع کرونا نباید برنامه‌های سند جامع تقسیم کار ملی کاهش آسیب‌های اجتماعی تعطیل شود.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان نیز در این نشست گزارشی از عملکرد سال گذشته و همچنین برنامه‌های پیش رو ارائه داد و از حمایت‌های فرماندار قدردانی کرد.

اردشیر بهرامی با بیان اینکه در سال گذشته، چهار مجتمع خدمات بهزیستی(مراکز مثبت زندگی) در قرچک افتتاح شد، گفت: سال گذشته اقدامات خوبی در راستای حمایت از کودکان کار و اجرای طرح اجتماع محور کاهش آسیب محله پوئینک صورت گرفت و امسال نیز در راستای کاهش آسیب‌ها به ویژه حوزه پیشگیری و مقابله با اعتیاد برنامه‌های متنوعی در دستور کار است.

وی در پایان افزود: سال گذشته علاوه بر اشتغال مددجویان بهزیستی، پنج هزار برنامه مشاوره‌ای پیشگیری از آسیب‌ها اجرایی شد.

کد خبر 35488

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد