پیام مدیرکل بمناسبت شبهای قدر و شهادت حضرت علی(ع)

مدیر کل بهزیستی استان سمنان: لیالی قدر یادآور مشیت الهی، بر جاودانگی شخصیت آن حضرت است که پس از گذشت قرن ها، مسلمانان همچنان در فراقشان، فریاد گریه و زاری سر می دهند.

 به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان سمنان  علیرضا ایزدپور مدیر کل مصادف با لیالی و ایام قدر ماه مبارک رمضان و ایام شهادت اسوه حلم و علم حضرت علی علیه السلام پیامی صادر کرد. متن پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

با سلام واحترام

در سحرگاه نوزدهم ماه رمضان سال ٤٠ هجری و شب اول لیالی قدر با ضربت خوردن  مولای متقیان امیر المومنین اسوه عدالت، پدر شیعیان، مظهر عشق و نماد صبر و حلم، وعلم  توسط شقی ترین انسان ها عبدالرحمان بن ملجم  نوای فزت و رب الکعبه در همه جا طنین انداز شد.

 با شهادت مظلومانه اولین شهید محراب حضرت امام علی (علیه السلام  آسمان و زمین زانوی غم در بغل گرفت.

لیالی قدر یادآور مشیت الهی، بر جاودانگی شخصیت آن حضرت است که پس از گذشت قرن ها، مسلمانان همچنان در فراقشان، فریاد گریه و زاری سر می دهند.

در شبهای قدر رمضان انسان در اوج معنویت  و آمیخته با رنگ الهی در خلوت پر راز شب با عبودیت در پیشگاهش همه چیز را فراموش می کند و به آسمان پیوند می زند.

 اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات تمامی مسلمانان در این ماه پر خیر و برکت، فرا رسیدن ایام شهادت مولی الموحدین حضرت علی (ع)، را به عاشقان و دلسوختگان آن حضرت و کارکنان اداره کل بهزیستی استان سمنان و جامعه هدف بهزیستی و خانواده های محترم  تسلیت و تعزیت عرض می کنم.

   توفیق بهره مندی از عنایات و الطاف ویژه خداوند متعال در شب های قدر را برای همه همکاران ارجمند و جمعیت هدف سازمان  از خداوند منان خواستارم.

 

علیرضا ایزدپور

مدیر کل بهزیستی استان سمنان

کد خبر 35470

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد