۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۰

ویدیو | تجلیل از سربازان خط مقدم مقابله با کرونا در مهریز

امام جمعه مهریز: کادر بهداشت و درمان در خط مقدم مبارزه با کرونا هستند و باید قدردان زحمات آنان باشیم.
ویدیو | تجلیل از سربازان خط مقدم مقابله با کرونا در مهریز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، حجت الاسلام محی الدینی در مراسم تجلیل از پزشکان، پرستاران و محافظان سلامت سالمندان آسایشگاه نشاط مهریز گفت: تلاش‌های بی وقفه کادر بهداشت و درمان در مقابله با کرونا همچون تلاش‌های جهادگران دوران دفاع مقدس ستودنی است.

وی تصریح کرد: این روزها کادر درمانی بیمارستان‌ها و نیروهای بهداشتی در خط مقدم جنگ با ویروس کرونا هستند و رسالت و تعهد سنگینی در قبال سلامت جامعه به عهده دارند که در این راستا سلامتی خود را نیز در کف اخلاص گذاشته‌اند.


مدیرکل بهزیستی استان هم گفت: سالمندان مراکز آسایشگاه سالمندان در موج دوم و سوم کرونا درگیر بیماری کرونا شدند و با همت و پشتکار کادر بهداشت ودرمان و پرسنل آسایشگاه توانستند از این موج‌ها عبور کنند.


عطابخش با اشاره به اینکه متوسط مرگ و میر در آسایشگاه‌های استان از متوسط کشوری پایینتر است، افزود: مرگ و میر سالمندان در سال ۹۹ از مرگ و میر در سال ۹۸ کمتر بود و این مساله نشان دهنده مراقبت و پیگیری کادر بهداشت و درمان است.


وی اظهار داشت: ۱۲۶ نفر از سالمندان آسایشگاه‌های استان یزد با علائم مثبت درگیر کرونا شدند و متاسفانه پنج نفر از آنان جان خود را از دست دادند.


در پایان این مراسم از پزشکان و مسئولان آسایشگاه نشاط مهریز قدردانی شد.

کد خبر 35439

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد