توزیع ۸۰۰ بسته پوشاک و کفش بین دانش آموزان نیازمند تحت پوشش بهزیستی

مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی از توزیع ۸۰۰ بسته پوشاک شامل البسه و کلاه و همچنین ۸۰۰ جفت کفش بین دانش آموزان نیازمند تحت پوشش بهزیستی در سطح استان خبر داد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان شمالی، اسماعیل قربانی از توزیع ۸۰۰ بسته پوشاک شامل البسه و کلاه و همچنین ۸۰۰ جفت کفش بین دانش آموزان نیازمند تحت پوشش بهزیستی در سطح استان خبر داد و گفت: باتوجه به کاهش سطح درآمدی خانواده ها ناشی از ویروس کرونا اقدامات مومنانه با هدف کمک به نیازمندان و اقشار آسیب پذیر همچنان ادامه دارد.

وی افزود: به مناسبت میلاد امام حسن(ع) و همچنین با شروع فصل جدید توزیع لباس و کفش برای نیازمندان با هدف یاری رساندن به افرادی که توانایی خرید را ندارند، برنامه ریزی شده و اجرایی شد.

مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی بیان کرد: تا به امروز ۸۰۰ بسته پوشاک شامل البسه و کلاه و همچنین۸۰۰ جفت جفت کفش در رنگ بندی و  سایزهای متفاوت هریک به ارزش ۵ میلیون ریال و در مجموع ۴ میلیارد ریال بین دانش آموزان دوران ابتدایی تا متوسطه نیازمند تحت پوشش در خراسان شمالی توزیع شد.

این مسوول تصریح کرد:هزینه تهیه این بسته ها توسط خیرین و همچنین با همکاری موسسه خیریه نیک گامان جمشید تهران تامین شده است.

کد خبر 35425

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد