دیدار  مدیر اجرایی موسسه آموزشی عالی آفاق آذربایجان غربی با مدیرکل بهزیستی استان

مدیر اجرایی موسسه آموزشی عالی آفاق آذربایجان غربی و معاون توسعه جذب دانشجو با دکتر سعید فریور مدیرکل بهزیستی استان به مناسبت روز روانشناس و مشاور دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی آذربایجان غربی؛ امروز ۹ اردیبهشت به مناسبت روز روانشناس و مشاور دیداری توسط دکتر پیر محمدی، مدیر اجرایی موسسه آموزشی عالی آفاق استان، دکتر محمدی خواه، معاون توسعه جذب دانشجو، دکتر سعید فریور، مدیرکل بهزیستی استان و محمدپور، معاون امور پیشگیری بهزیستی استان صورت گرفت.

در این دیدار دکتر سعید فریور،مدیرکل بهزیستی استان، بااشاره به اهمیت علم روانشناسی و مشاوره در تثبیت و ارتقاء نظام سلامت مراقبت و تحکیم کیان خانواده ها و توسعه پایدار و متوازن کشور، گزارشی از فعالیت‌های سازمان بهزیستی از جمله ارائه خدمات مشاوره صدور مجوز مراکز مشاوره و ... به عنوان متولی سلامت اجتماعی ارائه داد.

همچنین دکتر پیرمحمدی با اهدای لوح تقدیر از سوی دکتر صمد زارع، رییس موسسه آموزش عالی آفاق از زحمات مدیر کل بهزیستی استان در امر تسهیل در صدور مجوز مراکز مشاوره آن موسسه و زحمات معاون امور پیشگیری بهزیستی استان و روان شناسان و مشاوران زیرمجموعه این اداره‌کل قدردانی و بر اهمیت امر مشاوره و روان درمانی در زندگی و همچنین توانمندسازی دانشجویان در زمینه های مختلف فردی خانوادگی تحصیلی و شغلی تاکید نمود.

گفتنی است در این دیدار مقرر شد به منظور استفاده از ظرفیت و پتانسیل موسسه آموزشی عالی آفاق اداره کل بهزیستی استان تفاهمنامه همکاری بین طرفین منعقد شود.

کد خبر 35418

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد