شهر تهران| ۴۴ هزار مشاوره به مددجویان بهزیستی تهران ارائه شد 

مدیر بهزیستی شهر تهران اعلام کرد: در سال گذشته ۴۴ هزار و ۳۸۳ جلسه مشاوره در مراکز بهزیستی برای مددجویان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران به نقل از خبرگزاری ایرنا، سید سعید آرام به مناسبت روز روانشناس و مشاور، گفت: در حال حاضر ۱۷۳ مرکز مشاوره با کسب مجوز از بهزیستی شهر تهران مشغول به فعالیت هستند که خدمات ارائه می کنند.

وی افزود: ۱۸۴ کارشناس با مدارک لیسانس به بالا و رشته های تحصیلی روانشناسی و مشاوره در ستاد و مراکز شهر تهران مشغول به خدمت هستند.

این مسئول خاطرنشان کرد: مقطع تحصیلی این کارشناسان از لیسانس تا دکترا و روانشناسی عمومی، خانواده، کودک، کودکان استثنایی، بالینی شخصیت، اسلامی، تربیتی، روانشناسی مثبت گرا، مشاوره و راهنمایی، مشاوره مدرسه است.

وی ادامه داد:  از ۱۸۴ نفر ۷۲ نفر در مرکز صدای مشاور ۱۴۸۰ مشغول به فعالیت هستند.

این مسئول با اشاره به فعالیت مرکز ۱۴۸۰ گفت: این مرکز به  ارائه خدمات مشاوره ای به صورت تلفنی ی باشد که افراد می توانند با تماس با این سامانه از خدمات مشاوره تلفنی و در صورت نیاز از مشاوره حضوری دولتی (به صورت رایگان با شماره تماس ۱۴۸۰) بهره مند شوند.  

 آرام یادآور شد: در سال ۱۳۹۹، تعداد ۳۴۹ هزار و ۲۹۷ تماس گیرنده از خدمات مشاوره تلفنی ۱۴۸۰ استفاده کرده اند و از زمان شروع کرونا، فعالیت این مرکز همه روزه (حتی ایام تعطیل)، از ساعت ۸ لغایت ۲۴ خدمت می کنند که  این خدمات شامل مشاوره های فردی، خانوادگی، کودک، کوید ۱۹، سالمند، تحصیلی، شغلی، اعتیاد و سایر موارد است.

کد خبر 35416

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد