مدیرکل بهزیستی قم طی پیام تبریکی روز روانشناس را تبریک گفت

دکتر مهدی پهلوانی مدیر کل بهزیستی قم طی پیامی نهم اردیبهشت روز روانشناس را تبریک گفت.

دکتر مهدی پهلوانی مدیر کل بهزیستی قم بمناسبت نهم اردیبهشت روز روانشناسی و مشاور پیام تبریکی صادر کرد.

متن پیام.

بسمه تعالی

نهم اردیبهشت ماه بنام روز روانشناس و مشاور نامگذاری شده است که بیانگر جایگاه والا و ارزنده مشاوره در زندگی است. زندگی پیچیده امروزی نیازمند سازوکارهای مدون و سامان یافته جهت ارائه مناسب خدمات روانشناختی و مشاوره به عموم مردم است و رسانه ها وظیفه مهم فرهنگ سازی گسترش این مهم را برعهده دارند. در کنار سلامت جسم سلامت روح و روان اهمیتی بس چشمگیر دارد.
بی تردید مشاوره اگر توسط متخصصین مجرب و متعهد صورت پذیرد می تواند تاثیر عمیقی بر افراد، خانواده ها و به طور کلی سلامت جامعه داشته باشد. خدمات مشاوره به افراد کمک می کند تا در موقعیت های دشوار زندگی مانندتربیت فرزند،تحصیل، کار،ازدواج ، روابط بین فردی، مرگ عزیزان، طلاق، استرس شغلی، مواجه شدن با مشکلات روحی و... بتوانند بحران ها را مدیریت کنند و در بهترین مسیر حرکت کنند.
سازمان بهزیستی بعنوان متولی سلامت اجتماعی با تاکید بر رویکرد پیشگیرانه سالهاست با راه اندازی مراکز مشاوره حضوری و تلفنی خدمات شایانی به عموم مردم در زمینه های مختلف ارائه نموده است و در بحران شیوع کرونا هم با تمام قوا در زمینه کاهش استرس و اضطراب در خدمت جامعه است.
اینجانب ضمن تبریک این روز به تمامی همکاران معززم اعم از کارشناسان روانشناسی، روانشناسان و مشاوران در مراکز دولتی و غیردولتی ، خدمات قابل تقدیرشان را ستوده از خداوند منان برای همگان توفیق خدمت آرزو می نمایم.


دکتر مهدی پهلوانی
مدیر کل بهزیستی استان قم

کد خبر 35410

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد