تفت | موسسه خیریه دستهای مهربان، پیشتاز در اجرای طرح ایران همدل

رئیس بهزیستی شهرستان تفت عنوان کرد: موسسه خیریه و غیرانتفاعی دستهای مهربان شهرستان تفت در ماه مبارک رمضان با مشارکتی فعال و پویا در کمک به نیازمندان و محرومان در اجرای طرح ایران همدل پیشتاز بوده است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان تفت؛ مجید فصاحت عنوان کرد: این موسسه از سال 1393 و با هدف کمک به نیازمندان در جهت تامین هزینه های دارو ، درمان ، جراحی ، بستری و ... و ارائه وسایل کمک توانبخشی در حال فعالیت است.

وی در ادامه افزود : با هماهنگی های صورت گرفته از طرف اعضای هیئت مدیره موسسه و دکتر میرمحمدی نماینده محترم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی ، تعدادی تخت کمرشکن و کارت هدیه جهت کمک به هزینه های دارو و درمان بیماران نیازمند به این موسسه اختصاص یافت و با پیگیری های صورت گرفته با سازمان بهزیستی استان و همکاری مدیرکل محترم بهزیستی استان نیز علاوه بر اختصاص وجه نقد،  تعدادی وسایل کمک توانبخشی از جمله عصا، ویلچر، تخت و ...نیز تحویل موسسه گردید.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد : علاوه بر موارد فوق، موسسه در تحویل بسته های  معیشتی، بسته های بهداشتی، مرغ، گوشت، غذای گرم، نان و ... به خانواده های نیازمند و تحویل دستگاه اکسیژن ساز، کپسول اکسیژن، تخت و سایر وسایل کمک توانبخشی به بیماران نیازمند به صورت امانی، اقدامات قابل تقدیری انجام داده است.

گفتنی است؛ همشهریان عزیز می توانند با کد حساب #14* و یا  #0123*724* در طرح اطعام نیازمندان مشارکت نمایند.

کد خبر 35388

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد