در رسانه | فارس | گراش | یکصد بسته سبد معیشت بین مددجویان

مدیر اداره بهزیستی شهرستان گراش از توزیع ۱۰۰ سبد غذایی به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال در رزمایش همدلی مومنانه و سبد حمایتی در ماه مبارک رمضان بین مددجویان تحت پوشش بهزیستی در شهر ارد خبر داد.

ارد شهرمن:

به گزارش ارد شهر من به نقل از روبط عمومی اداره بهزیستی شهرستان گراش در ادامه پویش کمک‌های مومنانه به مناسبت ماه مبارک رمضان و از طریق پیگیری و جذب مشارکت موسسه خیریه عُنیبه گراش و مرکز نیکوکاری حضرت صاحب‌الزمان(عج) ارد یکصد بسته سبد معیشتی شامل اقلام مواد غذایی به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال تهیه و با حضور غلامی رئیس اداره بهزیستی بین مددجویان تحت پوشش این اداره در شهر ارد توزیع شد.

غلامی رئیس اداره بهزیستی گراش ضمن تقدیر از همت بلند خیرین مشارکت کننده در پویش کمک‌های مومنانه سال جاری از تهیه و توزیع ۴۰۰ بسته سبد کالایی از ابتدای ماه رمضان تاکنون به همت خیرین و توزیع بین مددجویان تحت پوشش این اداره خبر داد.

غلامی در پایان به ادامه روند توزیع این اقلام در شهرستان ادامه داد و گفت: جذب کمک‌های مومنانه وتوزیع بین مددجویان در طول ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت که در این زمینه نیازمند مشارکت و حمایت خیرین در شهرستان خواهیم بود.

➖➖➖➖
 ارد شهر من، رسانه اول مردم ارد
https://chat.whatsapp.com/CmXv9wvdBmABDqT54nVzVY

کد خبر 35380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد