امام جمعه شهر قزوین: عدالت، صداقت و انصاف مصداق اقامه نماز است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر قزوین گفت: عدالت، صداقت و انصاف مصداق اقامه نماز و نگاه همه جانبه به دین است

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان قزوین  ، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در بازدید از موسسه خیریه راه فرشتگان آسمانی، اظهار داشت: استفاده از ظرفیت نمازهای جماعت و جمعه در کار خیر بسیار موثر و راهگشا است و گستره‌ حضور مردم را در این امور افزایش می‌دهد.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین گفت: بسیاری از حوادثی که پیرامون شما اتفاق می افتد بسیار زیبا است و باید این وقایع ثبت شود و به عنوان تجربه های جذاب و زیبا به سایر استانها و مناطق انتقال یابد.

امام جمعه شهر قزوین افزود: امام علی(ع) درباره یتیمان بسیار سفارش کرده‌ و فرموده اند مراقب باشید دچار آسیب نشوید و کاری نکنید که مردم در بندگی خدا سست شوند.

آیت‌الله عابدینی تصریح کرد: قرآن فرموده اگر نماز اقامه و همه جانبه دیده شود جلوی هر بدی را می‌گیرد و عدالت، صداقت و انصاف مصداق اقامه نماز و نگاه همه جانبه به دین است.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین بیان کرد: در تعابیر دینی به جای اطعام از اکرام استفاده شده و قرآن را کریم معرفی کرده اند و در روایات سفارش شده از قرآن برای تربیت فرزندان استفاده کنید تا قوام و دوام داشته باشند و ماندگاری پیدا کنند.

کد خبر 35357

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد