اولین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدراستان برگزار شد

اولین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر بریاست دکتر ثمینی، معاون سیاسی و امنیتی استانداری و حضور سایر اعضا بصورت ویدیو کنفرنس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی لرستان،  اولین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر بریاست دکتر ثمینی، معاون سیاسی و امنیتی استانداری و حضور سایر اعضا بصورت ویدیو کنفرانس برگزار شد.  دکتر یاری مدیر کل بهزیستی در این جلسه ضمن تبریک بمناسبت روز روانشناس و مشاوره گفت: بهزیستی بعنوان متولی سلامت اجتماعی در جامعه با ایجاد مراکز مشاوره و پایگاههای سلامت و همچنین مرکز مشاوره تلفنی خط ۱۴۸۰ خدمات روانشناسی را در سطح حرفه ای به جامعه هدف و مردم ارائه می دهد. لذا امروز با توجه به اینکه در سطح بین المللی روز روانشناس نام گرفته از این فرصت را مغتنم دانسته و از تلاش و مساعی همکاران روانشناس که در همه عرصه ها صادقانه پای کار بوده اند تقدیر و تشکر نموده امید دارم در پرتو الطاف بیکران حضرت حق سلامت و پیروز باشند.
  دکتر یاری در ادامه با اشاره به این موضوع که هیچ خلا قانونی برای برخورد با خرده فروشان مواد و جمع آوری معتادان متجاهر بصورت متمرکز وجود ندارد گفت: با توجه به مشکلات و نواقصی که در بحث بازتوانی معتادان متجاهر وجود دارد و دقت بر این موضوع که اعتیاد به عنوان یک آسیب اجتماعی پر رنگ و پر خطر در همه جوامع چه جوامع توسعه یافته و چه جوامع در حال توسعه، هنوز قربانی می گیرد. لذا لازم است که در شیوه های درمانی بازنگری اساسی صورت بگیرد.

در این جلسه بر ضرورت بررسی طرح جامع ساماندهی محله اسد آبادی و همچنین بررسی مسائل و مشکلات پیش روی طرح جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر در سطح استان تاکید شد.

کد خبر 35356

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد