پیام تبریک مدیرکل بهزیستی قزوین  به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی(ع)

مدیرکل بهزیستی استان قزوین طی پیامی فرا رسیدن میلاد امام حسن مجتبی (ع) و روز اکرام ایتام و تکریم خیرین را تبریک گفت

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان قزوین ، در پیام "علیرضاوارثی" آمده است: ماه مبارک رمضان در حالی به نیمه می رسد که دلهای شیفتگان و دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت(علیهم السلام) در شوق طلوع دومین ستاره درخشان آسمان امامت غرق سرور و شادی است. حسن بن علی (ع) چشمه ای جوشان و خروشان از خورشید پر ثمر و با برکت ولایت است که در ماهی عزیز و با شکوه پا به عرصه هستی نهاد و این ماه را با قدوم پربرکت خود آراست.
"کریم آل طاها" که از عطر سخاوت و بخشندگی اش، بوی کرامت ساقی کوثر استشمام می شود و سالروز ولادتش به نام روز اکرام و ایتام نامگذاری شده است تا تمامی مسلمانان همواره تلاش کنند با پیروی از سیره اخلاقی ایشان، فرهنگ حمایت از نیازمندان، ایتام و فقرا در جامعه اسلامی نهادینه شود؛ زیرا آنان که عنان مرکب دل را به دست خاندان پیامبر سپرده‏ اند، همواره به محرومان لبخند می‏زنند و بر چشم‏های منتظرشان سفره می‏ گسترانند.
در پایان با تبریک عید خجسته پانزدهم رمضان به خانواده بزرگ بهزیستی، خیرین نیکوکار سازمان ، از درگاه حضرت باری تعالی خواستارم در این ماه مبارک همگی ما را از سرچشمه زلال معرفت این امام همام سیرآب نماید .

علیرضا وارثی 

مدیر کل 

کد خبر 35327

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد