همکاری دانشگاه علوم پزشکی با بهزیستی برای واکسیناسیون سالمندان قابل تقدیر است

فرایند توزیع واکسن کرونا به سالمندان مقیم در مراکز شبانه روزی به پایان رسید و با همکاری خوب دانشگاه علوم پزشکی ۱۴۰ نفر از سالمندان و مراقبین آنها در مراکز شبانه روزی واکسن دریافت کردند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان چهارمحال و بختیاری، نرگس عسگری در آخرین روز از هفته سلامت با  معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و رئیس مرکز بهداشت استان دیدار و ضمن تبریک این هفته از زحمات و تلاش های همکاران حوزه بهداشت دانشگاه تقدیر کرد.
مدیر کل بهزیستی با اشاره به اینکه سالمندان و معلولان در مراکز نگهداری به عنوان دومین گروه دریافت کننده واکسن کرونا مشخص شده‌ اند، افزود:  بر همین اساس اطلاعات آنها تجمیع و در اختیار شبکه بهداشت قرار داده شد و در مرحله اول سالمندان در دو نوبت واکسن دریافت کرده اند و مرحله بعد نوبت به واکسیناسیون معلولین مقیم در مراکز می باشد که به محض انجام هماهنگی های لازم تزریق واکسن این گروهها نیز انجام خواهد گرفت.
سید راشد جزایری، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و رئیس مرکز بهداشت استان نیز از سازمان بهزیستی به عنوان منسجم ترین دستگاه در روند واکسیناسیون یاد کرد و افزود: سازمان بهزیستی به عنوان منسجم ترین دستگاه در فرایند همکاری ها و روند انجام واکسن بود که نشان از دقت و برنامه ریزی مسئولین این نهاد دارد.
کد خبر 35324

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد