اولین نشست هم اندیشی مراکز خیریه مراقبتی شبانه روزی 

اولین نشست هم اندیشی مراکز خیریه مراقبتی شبانه روزی حوزه معاونت توانبخشی بهزیستی استان تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، در این نشست هم اندیشی، موسساتی که خیریه هستند و در اساسنامه خود تکلیف نگهداری از افراد دارای معلولیت را ذکر کرده اند، گرد هم جمع شده و تجربیات حاصل از فعالیت های خود را در اختیار دیگر موسسات گذاشتند.  

معاون امور توانبخشی بهزیستی استان تهران در این نشست با تقدیر از نقش موسسات خیریه حامی معلولین، اظهار داشت: از این موسسات که به عنوان شرکای اجتماعی بهزیستی استان تهران فعالیت می کنند و نقشی بسیار و تاثیرگذار در بالندگی و پویایی جامعه هدف دارند، صمیمانه تشکر می کنم.

سید احمد خادم در ادامه خاطر نشان کرد: هدف اصلی این گردهمایی و نشست، بررسی عملکرد، چالش های پیش رو و سنجش اثرات بیماری واگیردار کووید 19 در ارائه خدمات حوزه توانبخشی است که با هم افزایی و همدلی می توان به حداکثر نتایج مثبت به سود افراد دارای معلولیت در سطح استان تهران رسید.  

خادم افزود: نقش آفرینی موسسات اینچنینی در طرح ها و برنامه های پیش رو در حوزه مراقبتی می تواند ما را در خدمت رسانی بیشتر به افراد دارای معلولیت کمک کرده و نقش تسهیلگری بهزیستی را در این حوزه نمایان کند.  

وی در ادامه بیان داشت: سازمان های مردم نهاد، ظرفیت های فراوانی دارند که با تجمیع و به کارگیری آن ها  می توان رونق را به حوزه خاص این جلسه یعنی مراقبتی بخش توانبخشی اشاعه داد.  

گفتنی است؛ در این جلسه مدیران موسسات خیریه مراقبتی شبانه روزی حوزه توانبخشی به بیان دیدگاه های خود پرداخته و تجربیات خود را  با دیگران به اشتراک گذاشتند.

کد خبر 35317

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد