مدیرکل بهزیستی استان تهران روز روانشناس و مشاوره را تبریک گفت

مدیرکل بهزیستی استان تهران، روز روانشناس و مشاوره را با انتشار پیامی گرامی داشت.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، امین شاهرخی در پیام خود خطاب به روانشناسان و مشاوران چنین آورده است: 

بسم الله الرحمن الرحیم
تکریم شاخه ای از علم که از آن به دانش مطالعه رفتار و ذهن انسان یاد می شود، پاسداشت انسان هایی است که آسایش جامعه را در تلاش و حمیت خود و تلاش برای دستیابی به جامعه ای آرام می دانند.
مشاوران و روانشناسان در تعالی جامعه و بهینه سازی شرایط برای زیست پذیر شدن اجتماع نقشی بی بدیل دارند و باید شرایطی را فراهم کرد تا از توان بالقوه این قشر نهایت استفاده را برده و اثرات منطقی حاکم کردن اندیشه های روانشناسان و مشاوران بر جامعه پدیدار گردد.  

بهزیستی به عنوان نهادی تخصصی از ظرفیت و پتانسیل علمی مشاوران و روانشناسان با به کارگیری در مراکز مشاوره و اورژانس اجتماعی به بخشی از تعهد اجتماعی خود در قبال این افراد عمل نموده و امیدوار است دیگر دستگاه های اجرایی و ارگان ها نیز در عمل به قوانین جاری کشور و با به کارگیری حداکثری این عزیزان، موجبات تلطیف فضای روانی جامعه را فراهم آورند.  
اینجانب این روز با شکوه را به روانشناسان و مشاوران همکار در ستاد بهزیستی استان تهران و مجموعه های پیرامونی در شهرستان ها تبریک گفته و امیدوارم در سایه تدابیر اتخاذ شده شاهد استفاده عملی تر از تجربیات و دانش شما عزیزان و به کارگیری در پهنه بهزیستی استان تهران باشیم.  
دکتر امین شاهرخی 
مدیرکل بهزیستی استان تهران

کد خبر 35312

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد