درخواست بهزیستی برای مشارکت تهرانی‌ها در کارزار ایران همدل

مدیرکل بهزیستی استان تهران گفت: تهرانی ها با پیوستن به کارزار ایران همدل در ضیافت ماه رمضان مشارکت کنند و یاری رسان  مددجویان و نیازمندان باشند. 

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران به نقل از خبرگزاری ایرنا، امین شاهرخی اظهار داشت: فرصت قرار گرفتن در ماه مبارک رمضان توجه را به سمت و سوی خداوند بیشتر کرده و معنویت حاصل از این ایام می تواند کمکی مضاعف به مددجویان و توانخواهان نیازمند بهزیستی باشد.

وی گفت: اثر معنویت ماه رمضان بر افزایش میزان مشارکت تهرانی ها در ایران همدل بسیار کارگشا است که می تواند کمک بزرگی باشد، به دست اندرکاران این کارزار و بهره مندان از آن که مددجویان و توانخواهان نیازمند و آبرومند هستند.

این مسئول با بیان اینکه ایران همدل مقید به رعایت کرامات انسانی است، افزود: تامین معیشت، تهیه غذای گرم، تهیه وسایل بهداشتی، دارویی، تامین هزینه های درمانی، تهیه جهیزیه، آزادی زندانیان در قالب ضیافت همدلی از اهم مباحثی است که در این پویش سراسری در اولویت قرار دارند.

شاهرخی با قدردانی از خیران و شرکای اجتماعی بهزیستی در سامان دهی امور مختلف اعضای جامعه هدف سازمان، اذعان داشت: همه باید در این پویش سراسری از یکدیگر گره گشایی کنیم.

مدیر کل بهزیستی استان تهران در پایان راه های حضور در پویش ایران همدل را چنین بیان کرد: مراجعه به ستاد بهزیستی استان، ادارات بهزیستی در شهرستان های تابعه و موسسات خیریه تحت نظارت بهزیستی در سراسر استان و ارتباط گیری با کد دستوری  #۱۴* و شماره کارت ۶۲۷۷۶۰۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷ راه تقسیم مهربانی مردم گرامی و خیران نیک سیرت با نیازمندان جامعه در رمضان ۱۴۰۰ است.

کد خبر 35311

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد