پیام تبریک مدیرکل بهزیستی استان بمناسبت روز مشاوره و روانشناس

بی تردید توفیق خدمتگذاری از توفیقات و بهترین هدایای الهی است و تلاش برای تأمین سلامت روان در سازمان بهزیستی بعنوان یک سازمان تخصصی به عنوان بزرگترین موهبت الهی و پاداشی عظیم دارد

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، علیرضا ایزدپور مدیرکل در پیامی فرارسیدن روز مشاور و روانشناس را تبریک گفتند.

متن پیام بدین شرح است :

با سلام و احترام

نقش بی بدیل و برجسته  روانشناسان و مشاوران در رسالت بزرگ این گروه باعث گردیده که به پاس قدردانی از تلاش و اقدامات ارزشمند آنان روز نهم اردیبهشت به عنوان روز بزرگداشت مقام روانشناس و مشاور نام گذاری شود. سازمان بهزیستی از مجموعه هایی است که در بدنه کارشناسی خود از تخصص و توان این عزیزان  بهره مند می باشد.   از سوی دیگر سازمان در ارائه خدمات روانشناختی  از مشارکت تخصصی شرکای اجتماعی خود  درمراکز و موسسات نیز بهره مند گردیده است.

بی تردید توفیق خدمتگذاری از توفیقات و بهترین هدایای الهی است و  تلاش برای تأمین سلامت روان در سازمان بهزیستی  بعنوان یک سازمان تخصصی به عنوان بزرگترین موهبت الهی و پاداشی عظیم دارد.

اینجانب به همکاران فعال خود در اداره کل بهزیستی استان در حوزه روانشناسی و هم به مجموعه شرکای اجتماعی وعلی الخصوص در این ایام که کشور درگیر مشکلات ناشی از بیماری ویروس کرونا است و این ارجمندان در بعد روانشناختی این بیماری متقبل زحمات زیادی شده اند خداقوت گفته و این روز را خدمتشان  تبریک عرض می نمایم و از درگاه خداوند متعال سلامتی و توفیق را برای شما مسالت دارم.

علیرضا ایزدپور

مدیرکل بهزیستی استان سمنان

کد خبر 35269

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد