با همت خیر ابهری 2تن برنج در بین مددجویان بهزیستی توزیع شد

سرپرست بهزیستی شهرستان ابهر از اهدا ۲تن برنج توسط خیر ابهری به مددجویان تحت پوشش بهزیستی همزمان با پویش ضیافت همدلی و همراه با پویش ایران همدل خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان  زنجان علی لطیفی اظهار کرد : خیرین ابهری از آغازماه مبارک رمضان جامعه هدف بهزیستی را با اهدا ۶۱میلیون تومان بصورت نقدی و نزدیک به ۱۰میلیون تومان بصورت  دام زنده و بسته های کمک معیشتی یاری نموده اند.

وی عنوان کرد : همزمان با ولادت امام حسن مجتبی ( ع )  و با هماهنگی و همکاری معاونت بازرگانی و شرکت فروشگاههای زنجیره ای  سازمان اتکا تهران نیز تعداد ۴۵ بسته کامل معیشتی به ارزش ۳۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان  بین سادات بی بضاعت و تحت پوشش بهزیستی شهرستان ابهر و با  دستگیری از سادات نیازمند توزیع شد .

لطیفی ضمن تقدیر از خیرین و نیکوکاران گفت : ۱۰ کودک نیازمند وبی سرپرست تحت پوشش بهزیستی شهرستان با نیت خیر نیکوکار  ابهری و با هدیه ۷میلیون ریالی برای هرکودک شمع تولد خود را فوت کردند .

سرپرست بهزیستی شهرستان ابهر  با بیان اینکه ۲ هزار و ۲۰۰ خانواده تحت پوشش هستند افزود :  در ماه رمضان  سال گذشته بیش از ۸۰ میلیون تومان در  قالب کمک های نقدی و معیشتی جمع آوری و در بین جامعه هدف توزیع شد .

کد خبر 35227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد