روانشناسان و مشاوران نقش بی بدیلی در سلامت روان و معنوی انسان ها دارند

عشق ورزیدن به مردم، زیباترین ترنم گفتگو با پروردگاراست، بویژه اگر توفیق یاری به عزیزانی نصیب مان شود، که تمام دنیای شان را می توان در لبخندشان خلاصه کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان چهارمحال و بختیاری، نرگس عسگری با تبریک روز روانشناس و مشاور از تلاش آنها برای کاهش استرس دوران کرونا تقدیر کرد ...

متن پیام تبریک و تشکر مدیرکل بهزیستی استان به شرح زیر می باشد:

امروزه آنچه با روح و روان، اعتقادات و اخلاقیات انسان ها سر و کار دارد، اهمیت زیادی در سلامت انسان  پیدا کرده و سلامت معنوی بعدی بسیار مهمی محسوب شده است.

روانشناسان و مشاوران در این ارتباط، نقشی بی بدیل دارند که چنانچه مبتنی بر سواد اسلامی، علم جدید و از آنها مهمتر اعتقاد و باور عمیق و دلسوزی برای سلامت واقعی و کامل انسان ها باشد، می تواند در تامین سلامت معجزه آسا عمل کند.

در شرایط حاضر با شیوع ویروس کرونا، ترس ناشی از ابتلا به این بیماری، استرسی به جامعه وارد کرده که می‌تواند سیکل معیوب را در مقابله با این ویروس ایجاد کند در این خصوص روانشناسان با ارائه راهکارهای علمی و اصولی نقش اساسی در کاهش این اضطراب و نگرانی در جامعه ایفا می کنند.

سازمان بهزیستی بعنوان متولی سلامت اجتماعی جامعه، با تاکید بر رویکرد سلامت روح و روان، تدوین شاخص های سلامت روانی-اجتماعی، فعال سازی نظام رصد آسیبهای اجتماعی و بهبود دانش و شناخت مهارت تخصصی ارائه دهندگان خدمات روانشناسی و مددکاری را بعنوان راهبرد خود قرار داده است .

اینجانب روز روانشناس و مشاور را به مجموعه  شرکای اجتماعی و همه همکاران فعال در حوزه روانشناسی تبریک گفته، از خداوند متعال می خواهم بتوانید نقش پر رنگ خود را در تامین سلامتی مردم  ایفا نمایید.

دکتر نرگس عسگری

مدیرکل بهزیستی استان

کد خبر 35222

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد