پیام مدیر کل بهزیستی استان قم بمناسبت روز تکریم از خیرین

همزمان با پانزدهم رمضان فرخنده میلاد با سعادت کریم اهل بیت (ع) و روز ملی تکریم خیرین دکتر مهدی پهلوانی با صدور پیامی این روز را گرامیداشت.

همزمان با پانزدهم رمضان فرخنده میلاد با سعادت کریم اهل بیت (ع) و روز ملی تکریم خیرین دکتر مهدی پهلوانی با صدور پیامی این روز را گرامیداشت.

بسمه تعالی

وَالْبَاقِیَاتُ الصَّالِحَاتُ خَیْرٌ عِندَ رَبِّکَ ثَوَابًا وَخَیْرٌ أَمَلًا.

و نیکی‌های ماندگار از نظر پاداش نزد پروردگارت بهتر و از نظر امید [نیز] بهتر است.  سوره مبارکه کهف - آیه شریفه ۴۶

صدها فرشته بوسه بر آن دست می‌زنند                                                             که ازکار خلق یک گره بسته وا کند

        خداوند بنده نواز بی نیاز را شاکریم که جامعه ما را به برکت وجود انسان‎هایی مزین نموده است  که حضورشان رحمت و برکت و موجب نزول نعمات و رحمات است .

بزرگ مردان و بزرگ زنانی که باسخاوت می‌بخشند و از آنچه دارند انفاق می‌کنند، زبان از سخن گفتن از خیرین به ویژه خیرین نیک اندیش حوزه اجتماعی و بهزیستی  و پاسداشت ارزش والای عمل ماندگار آنها قاصر است ، عمل نیک این بلند همتان تجلی شکوهمند روح متعالی و دل دریایی این بزرگواران است.

پانزدهم ماه مبارک رمضان مصادف با ولادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی(ع)  بنام روز" تکریم خیرین" مزین شده است که تلاشی ناچیز و گامی کوچک در جهت ارج نهادن به اقدامات ارزشمند این عزیزان است. هرچند که این انسانهای آسمانی اجر خود را از خداوند دریافت می‌کنند و باخدای خویش معامله می‌کنند.  فرهنگ خیرجمعی در جامعه به برکت وجود خیرین عزیز روز به روز در حال نشر و گسترش است و بی تردید این فرهنگ بازوی بهزیستی در ارایه بهتر خدمات به جامعه هدف است. اینجانب وظیفه خویش می‌دانم که مراتب تعظیم و تقدیر خویش را از عموم خیران نیکوکاری که همواره دست گیر و یاری رسان بهزیستی و مددکار مددجویان بوده اند اظهار داشته ، از خداوند متعال، عزت و سربلندی ایران عزیز را به یمن وجود این بزرگواران آرزو نمایم.

دکتر مهدی پهلوانی

مدیر کل بهزیستی استان قم

کد خبر 35217

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد