۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۱
پیام تبریک مدیر کل بهزیستی استان

مدیر کل بهزیستی استان طی پیامی ولادت حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان متن پیام  تبریک بدین شرح است:

ماه مبارک رمضان در حالی به نیمه می رسد که دلهای شیفتگان و دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت(علیهم السلام) در شوق طلوع دومین ستاره درخشان آسمان امامت غرق سرور و شادی است. حسن بن علی (ع) چشمه ای جوشان و خروشان از خورشید پر ثمر و با برکت ولایت است که در ماهی عزیز و با شکوه پا به عرصه هستی نهاد و این ماه را با قدوم پربرکت خود آراست.

"کریم آل طاها" که از عطر سخاوت و بخشندگی اش، بوی کرامت ساقی کوثر استشمام می شود و سالروز ولادتش به نام روز اکرام و ایتام نامگذاری شده است تا تمامی مسلمانان همواره تلاش کنند با پیروی از سیره اخلاقی ایشان، فرهنگ حمایت از نیازمندان، ایتام و فقرا در جامعه اسلامی نهادینه شود؛ زیرا آنان که عنان مرکب دل را به دست خاندان پیامبر سپرده‌اند، همواره به محرومان لبخند می‌زنند و بر چشم‌های منتظرشان سفره می‌ گسترانند.

در پایان با تبریک عید خجسته پانزدهم رمضان به خانواده بهزیستی استان، همکاران و شرکای اجتماعی این سازمان، امیدوارم با تأسی از این اسوه کرامت و فضیلت، بتوانیم از اقیانوس پر فیض و صدف بی‌بدیل ماه مبارک رمضان، گوهرهای ناب بندگی و اخلاص، صید کنیم و با الهام از آن امام همام، دست نیاز ایتام و نیازمندان را گرفته و در حد وسع و توان خود در زدودن گرد فقر از چهره جامعه تلاش کنیم.

مهدی دیناری

مدیر کل

کد خبر 35196

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد