بازدید شبانه و سرزده مدیرکل بهزیستی استان از مرکز توانبخشی شهرستان سمنان

مدیرکل در این بازدید از مرکز شبانه روزی نگهداری سالمندان و مرکز بیماران ذهنی شدید با همراهی حمید همتیان مسئول حراست و مژگان دلشاد مدیر اداره بهزیستی شهرستان سمنان بازدیدی را انجام داد

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان ، علیرضا ایزدپور مدیرکل بهزیستی استان بازدید شبانه و سرزده ی را از مراکز توانبخشی شهرستان سمنان داشت .

مدیرکل  از مرکز شبانه روزی نگهداری سالمندان و مرکز بیماران ذهنی شدید با همراهی حمید همتیان مسئول حراست و مژگان دلشاد مدیر اداره بهزیستی شهرستان سمنان بازدیدی را انجام داد .

ایزدپور هدف از این بازدید را تقدیر و تشکر از زحمات شبانه روزی پرسنل و رصد ارائه خدمات به جامعه هدف برشمرده و اظهار داشت : اداره کل بهزیستی استان سمنان سیزده هزار و ۴۶ نفر ار در سطح استان به تفکیک بینایی یکهزار و ۴۸ نفر ، جسمی حرکتی چهار هزار ۶۱۴ نفر ، ذهنی دو هزار و ۸۰۷ نفر ، روان یکهزار و ۴۹۶ نفر ، شنوایی یکهزار و ۸۵۷ نفر و صوت و گفتار ۶۲۴ نفر را تحت حمایت دارد .

ایشان در ادامه افزودند : بهزیستی استان ۵ مرکز روزانه سالمندان ، ۴ مرکز شبانه روزی سالمندان و ۳ مرکز نگهداری بیماران عقب مانده ذهنی را در این بخش تحت نظارت دارد که در مرکز شبانه روزی سالمندان سمنان هم اکنون ۵۰ سالمند با تعداد ۲۰ پرسنل و در مرکز بیماران ذهنی شدید شهرستان نیز ۷۶ نفر با تعداد ۲۵ پرسنل خدمات درمانی و نگهداری ارائه می شود .

در این بازدید مدیرکل و هیات همراه از نحوه ارائه خدمات به افراد مقیم در مرکز بازدیدی را انجام داده ، سوالاتی مطرح و نکاتی متذکر شدند و در این راستا دستوراتی توسط مدیرکل بهزیستی استان ابلاغ که مسئول حراست و مدیر شهرستان مکلف به پیگیری و ارائه گزارش به ایشان شدند .

کد خبر 35193

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد