میبد | همزمان با سراسر کشور پویش همدلی در میبد آغاز شد

رییس اداره بهزیستی میبد از آغاز پویش همدلی در این شهرستان خبر داد و گفت : همانند سال‌های گذشته در ماه مبارک رمضان برای جذب کمک‌های مردمی با هدف حمایت از مددجویان و معلولان پویش همدلی آغاز شده تا مردم بتوانند در این امر خیر مشارکت کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان میبد؛ سید محسن فلاح همزمان با اجرای طرح پویش همدلی در سراسر کشورگفت: معلولان، کودکان بی سرپرست و بد سرپرست، زنان سرپرست خانوار و سالمندان به عنوان مددجو مورد حمایت سازمان بهزیستی هستند و کمک‌های جذب شده از طریق موسسه های خیریه که در زیر مجموعه این نهاد فعالیت دارند، بین آنها توزیع می گردد.

وی ادامه داد: کمک‌های مردمی  می‌تواند شامل نقدی، معیشتی، لوازم زندگی، جهیزیه، درمان، اشتغال و کسب و کار و مسکن باشد.

این مسئول تصریح کرد: هم اکنون سه هزار و ۵۰۰ مددجو شامل یک هزار و ۳۰۰ خانوار از سوی بهزیستی میبد حمایت می‌شوند.

وی با اطمینان به مردم که کمک‌ها در اسرع وقت وبا دید کارشناسی مددکار اجتماعی توزیع می شود، اظهار کرد: در سال۹۹ بهزیستی میبد و موسسه های خیریه که به عنوان زیر مجموعه سازمان بهزیستی مجوز فعالیت دارد در جذب چهار میلیارد و ۹۵۵ میلیون کمک‌های خیری مشارکت کردند.

فلاح اظهار کرد: این مشارکت نسبت به سال ۹۸ ، بیش از ۴۰ درصد رشد دارد و به خاطر این افزایش رشد از امام جمعه شهرستان و خیّران در همراهی با این سازمان قدردانی کرد.

وی در پایان شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۶۶۹۸۵۰۴۰  و شماره شبای ۱۰۰۱۰۰۰۰۴۱۷۲۰۳۴۵۴۱۸۲۸۸۱۳ را برای واریز کمکهای نقدی اعلام و همچنین به پرداخت آنلاین از طریق سایت اداره کل بهزیستی استان یزد به نشانی www.swo.ir/payment اشاره کرد.

کد خبر 35191

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد