واکسیناسیون ۲۳۰ نفر از سالمندان مراکز بهزیستی همدان

ایسنا|همدان معاون امور توانبخشی اداره کل بهزیستی استان همدان از واکسیناسیون ۲۳۰ نفر از سالمندان حاضر در مراکز نگهداری شبانه روزی خبر داد و گفت: به غیر از سالمندان هیچ کدام از مددجویان ما واکسینه نشدند.

سیاوش رهبر در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: افرادی که در مراکز سالمندان استان حضور دارند و پرسنل این مراکز، دُز اول و دوم واکسن کرونا را دریافت کردند.

وی تصریح کرد: در استان همدان، دو مرکز نگهداری از سالمندان در شهر همدان و دو مرکز در شهر ملایر داریم و در مجموع ۲۳۰ نفر از سالمندان و پرسنل ابن مراکز واکسینه شدند.

رهبر ادامه داد: تعداد بسیار کمی از افراد هم بودند که بیماری خاصی داشتند و تیم پزشکی ما صلاح ندید که این چند نفر، واکسینه شوند.

معاون امور توابخشی اداره کل بهزیستی استان همدان مطرح کرد: ۱۰۰۰ نفر از مددجویان بهزیستی استان که در مراکز شبانه روزی نگهداری می‌شوند، هنوز واکسینه نشده اند.

وی خاطرنشان کرد: طبق صحبت‌های انجام شده قرار بود تمام افراد حاضر در مراکز ۲۴ ساعته بهزیستی و پرسنل آنجا واکسینه شوند اما هنوز در هیچ استانی این کار انجام نشده است.

رهبر تأکید کرد: ما نیاز داریم هرچه سریع تر این افراد واکسینه شوند چراکه اگر یک نفر درگیر این بیماری شود، در تمام مرکز منتشر خواهد شد.

وی در پایان گفت: خوشبختانه با تشدید مراقبت‌ها در چهار ماه اخیر کمتر از پنج نفر در مراکز نگهداری ۲۴ ساعته بهزیستی استان به این ویروس مبتلا شدند و در حال حاضر که در پیک کرونا هستیم، هیچ بیماری در مراکز ما وجود ندارد.

کد خبر 35180

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد