در رسانه|واکسن کرونا به ۲۰۰ نفر از معلولان دزفول تزریق شد

دزفول-ایرنا- رئیس اداره بهزیستی شهرستان دزفول گفت: واکسن کرونا تاکنون به ۲۰۰ نفر از معلولان مستقر در مراکز بهزیستی دزفول تزریق شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان خوزستان ،سعید ایثاری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۵۶۰ نفر از معلولان دزفول همراه با پرسنل در اولویت دریافت واکسن کرونا هستند که تاکنون ۱۰۰ نفر از آنها ۲ نوبت واکسن و ۱۰۰ نفر دیگر نوبت اول را دریافت کرده‌اند.
رئیس اداره بهزیستی دزفول اظهارامیدواری کرد با همکاری مرکز بهداشت در روزهای آینده تمام مراکز بهزیستی دزفول واکسن دریافت کنند.

وی با اشاره به نقش سازمان بهزیستی درقبال کرونا افزود: این کمک‌ها در قالب توزیع بسته‌های معیشتی و دریافت وام برای جبران خسارت ناشی از کرونا می‌باشند.
ایثاری کمک به تامین اقلام بهداشتی کودکان کار را از دیگر اقدامات انجام شده در راستای پیشگیری از کرونا دانست و گفت: معلولان سالمند مراکز بهزیستی دزفول نوبت دوم واکسن کرونا را نیز دریافت کردند اکنون نیز واکسیناسیون بیماران روانی و عقب ماندگان ذهنی علیه کرونا آغاز شده است. 
وی افزود: معلولانی که در منازل ساکن هستند نیز طبق اولویت بندی وزارت بهداشت واکسینه خواهند شد.

بیش از هفت هزار پرونده تحت پوشش مددجویی و توانبخشی اداره بهزیستی شهرستان دزفول است. 

شهرستان دزفول طبق اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در وضعیت نارنجی کرونا قرار دارد ولی با این حال ظرفیت بیمارستان بزرگ این شهرستان که به بستری بیماران کرونایی اختصاص یافته تکمیل است.

کد خبر 35161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد