بندرعباس | بازدید از مرکز نگهداری و توانمندسازی معتادین متجاهر

دادستان دادسرای عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان بندرعباس از مرکز نگهداری و توانمندسازی معتادین متجاهر بازدید کرد .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ مجتبی قهرمانی دادستان دادسرای عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان بندرعباس به همراه دکتر ابراهیم حسن نژاد سرپرست اداره کل بهزیستی هرمزگان با حضور در مرکز توانمندسازی و نگهداری از معتادین متجاهر از بخش ها و قسمت های مختلف این مرکز بازدید به عمل آورد.

در این بازدید دکتر حسن نژاد به ارائه توضیحات و گزارش مبسوطی از نحوه خدمت رسانی به معتادین متجاهر از زمان جمع آوری تا مرحله نگهداری پرداخت .

وی جمع آوری معتادین از سطح شهر و پیشگیری از آسیبهای اجتماعی و کاهش تبعات سوءمصرف مواد مخدر در جامعه را از مهمترین اهداف راه اندازی این مرکز عنوان کرد.

قهرمانی دادستان دادسرای عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان نیز ضمن ارزیابی تجهیزات خریداری شده و ظرفیت فضای فیزیکی در نظر گرفته شده جهت اقامت معتادین بر ضرورت توانمندسازی و اشتغال زایی برای معتادین متجاهر پس از اتمام دوره درمان و استفاده بهینه از ظرفیت این افراد پس از بهبودی جهت انجام کارهای تولیدی تاکید کرد.

گفتنی است در پایان این بازدید مجتبی قهرمانی تسریع در روند تجهیز و توسعه این مرکز را خواستار شد و دستورات لازم  را در خصوص مواردی همچون : صدور مجوز ، نظارت بر روند اجرای کار و تامین امنیت فضای فیزیکی این مجموعه صادر کرد .    

کد خبر 35158

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد