مدیرکل بهزیستی استان البرز از اجرای طرح پویش ضیافت همدلی ذیل پویش بزرگ ایران همدل خبر داد

مدیر کل بهزیستی استان البرز از اجرایی شدن ارائه کمک رسانی به مددجویان در قالب پویش ضیافت همدلی خبر داد.مشارکت نقدی و غیرنقدی ، تامین معیشت ، تهیه غذای گرم، تهیه وسایل بهداشتی ،دارویی، تامین هزینه های درمانی، تهیه جهیزیه، آزادی زندانیان و سایر موضوعاتی از این دست مدنظر است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی دکتر « اسدالله حیدری » مدیرکل بهزیستی استان البرز در خصوص اجرای طرح پویش ضیافت همدلی ذیل پویش بزرگ ایران همدل اظهار داشت: نظر به این موضوع که ماه مبارک رمضان فرصتی مغتنم برای شناسایی و کمک به افراد نیازمند جامعه است این طرح با هدف جذب حداکثری مشارکت های مردمی ضمن بهره مندی از پتانسیل و ظرفیتهای مشارکتی موسسات خیریه تحت نظارت بهزیستی در راستای ارائه خدمت رسانی حداکثری به جامعه هدف در حال اجراست و از یکم ماه مبارک رمضان آغاز گردیده و تا عیدسعید فطر ادامه خواهد داشت.

دکتر حیدری افزود: در سال جاری شرکای کاری بهزیستی به عنوان بازوان پرتوان این اداره کل در تلاشند تا بتوانند با اثربخشی بیشتر ، بخش وسیعتری از جامعه  هدف را تحت پوشش این چتر حمایتی قرار دهند.

وی ادامه داد : در حقیقت با برنامه ریزی های انجام شده وبا ورود موثر مراکز تازه تاسیس مثبت زندگی تهیه وتوزیع بسته های معیشتی وکمک های خیرین با دقت وسرعت بیشتری به دست نیازمندان واقعی خواهد رسید.

دکتر حیدری درخصوص محور فعالیت های این پویش گفت : فعالیت هایی همچون مشارکت نقدی و غیرنقدی ، تامین معیشت ، تهیه غذای گرم، تهیه وسایل بهداشتی ،دارویی، تامین هزینه های درمانی، تهیه جهیزیه، آزادی زندانیان و سایر موضوعاتی از این دست مدنظر است.

دکتر حیدری در خصوص کمکهای جمع آوری شده تا کنون اظهار داشت: مشارکتهای نقدی و غیرنقدی اهدا شده به مراکز دولتی و ادارات بهزیستی جمعاً به ارزش ۴ میلیارد ریال می باشد که شامل مواردی از قبیل بسته های معیشتی به تعداد ۸۰۰ بسته ، ۶۰۰ پرس غذای گرم ، افطاری برای ۴۰۰ نفر ، ، بسته های بهداشتی به تعداد ۳۰۰ بسته ، لوازم خانگی شامل دو دستگاه اجاق گاز و یک دستگاه ماشین لباسشویی میباشد.

وی در خصوص مشارکت نقدی و غیرنقدی جمع اوری شده توسط موسسات خیریه افزود : تا کنون مبلغ  ۵میلیارد ریال سهم مشارکتهای موسسات خیریه بوده که شامل ۹۰۰ بسته معیشتی ، ۷۰۰ بسته بهداشتی ، ۳۰۰ دست لباس ، ۳۰۰ جفت کفش ، یک دستگاه دوچرخه ویژه معلولین و ۴ دستگاه تلفن همراه بوده است. 

مدیرکل بهزیستی استان البرز جهت جذب مشارکت خیرین در این امر خداپسندانه شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۵۵۴۸۵۰۷۷ و شماره حساب
۴۱۸۱۰۳۴۵۴۱۹۶۱۳۲۴ متعلق به مشارکتهای مردمی بهزیستی استان البرز را اعلام نمود و گفت :نیکوکاران عزیز همچنین می توانند مبالغ نقدی همدلی و همراهی خود را از طریق شماره شباIR۳۳۰۱۰۰۰۰۴۱۸۱۰۳۴۵۴۱۹۶۱۳۲۴ و یا از طریق کد دستوری #۱۴* واریز نمایند.

دکتر حیدری در پایان گفت :راههای همدلی برای همشهریان و خیرین عزیز از طریق مراجعه به ستاد بهزیستی استان، ادارات بهزیستی در شهرستان های تابعه و موسسات خیریه تحت نظارت بهزیستی در سراسر استان امکان پذیر می باشد.

کد خبر 35091

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد