۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۶
برگزاری جشن فرزندان روزه اولی

همزمان با ماه مبارک رمضان، میلاد با سعادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) و به منظور تکریم از آن دسته از فرزندان کارکنان که برای اولین بار روزه می گیرند، جشن روزه اولی ها برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان چهارمحال و بختیاری نرگس عسگری با اعلام این خبر افزود: امسال جشن روزه اولی‌ها ویژه فرزندان کارکنان که به سن تکلیف رسیده اند، به صورت مجازی برگزار می‌شود.
مدیر کل بهزیستی استان خاطر نشان کرد: به دلیل شیوع بیماری کرونا و عدم امکان برگزاری مراسم  عمومی، هریک از خانواده ها با برگزاری مراسم افطاری خانوادگی این روز را برای فرزندان خود خاطره انگیز می نمایند.
عسگری افزود : این مراسم به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی (ع) با مشارکت اداره کل بهزیستی استان و خانواده ها برای دختران متولد سال ۱۳۹۰ و ۱۳۹۱ و پسران متولد ۱۳۸۴ و ۱۳۸۵ به صورت مجازی برگزار خواهد شد.
مدیر کل بهزیستی استان اظهار داشت: قرائت قرآن توسط فرزند روزه اولی قبل از اذان، پخش اذان و آماده شدن برای برگزاری نماز، برگزاری نماز جماعت با حضور اعضای خانواده، آماده نمودن سفره افطار و حضور اعضای خانواده در پای سفره، قرائت دعای وقت افطار، و بازکردن روزه و افطار کردن از بخش های پیش بینی شده برنامه می باشد.
کد خبر 35089

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد