تعداد مراکز اورژانس اجتماعی ایلام در دولت تدبیر و امید ۲ برابر شد

مدیر کل بهزیستی استان ایلام گفت: تعداد مراکز اورژانس اجتماعی این استان در دولت تدبیر و امید به ۲ برابر افزایش یافته است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی ایلام، زهرا همتی روز یکشنبه با اعلام این خبر افزود: تعداد مراکز اورژانس اجتماعی تا پایان دولت نهم و دهم چهار مرکز بوده که در دولت تدبیر و امید با افزایش ۲ برابری به هشت مرکز و پوشش ۵۰ هزار نفر افزایش یافته است.

وی از افزایش پایگاه های خدمات اجتماعی در دولت تدبیر و امید خبر داد و گفت: تعداد این پایگاه ها نیز از یک مرکز به شش مرکز افزایش و حمایت آنها از خانواده های مناطق محروم از ۲ هزار و ۵۰۰ نفر دولت قبل به ۱۱ هزار و ۵۰۰ نفر افزایش یافته است.

مدیر کل بهزیستی ایلام، تشکیل ‭‭‭‭‭‭‭‭‭۴۰۰‬‬‬‬‬‬‬‬‬ گروه خدمات مالی خرد با عضویت شش هزار و ۱۰۰ نفر از زنان و جوانان روستایی با هدف اشتغال در مناطق روستایی را از دیگر اقدام های انجام شده در دولت تدبیر عنوان کرد و یادآور شد: گروه های مالی خرد نیز ابتکار دولت جدید بوده است.

برقراری بیمه تکمیلی زنان سرپرست خانوار و کودکان چند قلو

مدیرکل بهزیستی ایلام همچنین از برقراری بیمه تکمیلی زنان سرپرست خانوار به تعداد یک هزار نفر و کودکان چند قلو به تعداد یک هزار و ‭‭‭‭‭‭‭‭‭۴۱۱‬‬‬‬‬‬‬‬‬ نفر در دولت تدبیر و امید خبر داد.

به گفته همتی، همچنین در اجرای طرح تامین یک وعده غذای گرم، شمار کودکان زیر پوشش قرار گرفته این طرح در دولت قبل سه هزار و ‭‭‭‭‭‭‭‭‭۲۰۰‬‬‬‬‬‬‬‬‬ نفر بوده که در دولت تدبیر با پوشش ‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭۱۰۰‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬ درصدی به شش هزار و ‭‭‭‭‭‭‭‭‭۶۵۰‬‬‬‬‬‬‬‬‬ نفر افزایش یافته است.

وی اضافه کرد: همچنین در اجرای طرح تامین بخشی از شهریه خانواده های نیازمند پوشش این طرح از چهار هزار و ۹۹۸ خانوار به شش هزار و ۴۱۲خانوار افزایش یافته است.

مدیرکل بهزیستی ایلام، پوشش مستمر اعضا خانواده های با سرپرست زن و بی سرپرست حوزه اجتماعی را از هشت هزار و ۴۰۰ نفر دولت قبل به ۱۵ هزار و ۲۰۹ نفر، توانمندسازی و اشتغال پایدار مددجویان از ۸۷۰ نفر به ۲ هزار و ۲۹۳ نفر، تامین ودیعه مسکن زنان سرپرست خانوار از ۱۸۰ نفر به ۵۵۰ نفر را از اهم فعالیت های این اداره کل در دولت های نهم و دهم و تدبیر و امید بیان کرد.

همتی تاکید کرد: پوشش گروه های همیار زنان سرپرست خانوار از ۲۴ گروه به ۵۸ گروه، تعداد موسسه های غیر دولتی و کلینیک های مددکاری از ۱۵ مرکز به ۳۵مرکز و ادغام آنها به ۴۴ مرکز مثبت زندگی برای ارایه خدمات نویب به جامعه هدف را از دیگر فعالیت های این اداره کل در دولت تدبیر و امید عنوان کرد.

کد خبر 35067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد