بهزیستی آماده‌ی دریافت  و توزیع کمک‌های مردمی  بین مددجویان نیازمند است

معاون مشارکت های مردمی بهزیستی استان زنجان با بیان اینکه پویش ایرانه همدل از ۲۵ فروردین تا ۲۲ اردیبهشت همزمان با سراسر کشور در زنجان برگزار می شود ، عنوان کرد : در این پویش اقلام معیشتی، بهداشتی، کمک هزینه‌ی معیشت، غذای گرم، هزینه درمان و ازدواج و جهیزیه جمع آوری و بین مددجویان نیازمند توزیع می شود .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان نعمت ملکی با اشاره به اینکه مزیت مهم بهزیستی نسبت به دیگر نهادهای حمایتی همراهی موسسات خیریه است ، اظهار کرد : جذب مشارکت ها و تامین نیازهای اساسی مددجویان بدون همراهی و کمک این موسسات بسیار سخت است  و  اجرای طرحها و برنامه های اجتماع محور و حمایتی مبتنی بر مسائل اجتماعی در هیچ کجای دنیا بدون همراهی و همکاری موثر و پر رنگ تشکلهای غیر دولتی و مردم نهاد به نتیجه مطلوب نخواهد رسید .

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۵ موسسه خیریه و ۴۰ مرکز مثبت زندگی با بهزیستی زنجان در پویش ایران همدل همکاری دارند ، افزود : برای خیریه‌ها در سال جاری سهمیه‌ی سبد غذایی تعیین شده است و این میزان سید غذایی، جزو شاخص‌های مهم ارزیابی عملکرد آنها می‌باشد و مؤسسات برتر مورد توجه و تقدیر قرار گرفته و در همکاری های آتی مورد توجه ویژه خواهند بود .

ملکی با اشاره به اینکه دستورالعمل فرایند جذب مشارکتهای مردمی به مراکز مثبت زندگی نیز ابلاغ شده است ، عنوان کرد : این مراکز ملزم هستند با روش های مشخص و با مشارکت مردم نسبت به شناسایی ظرفیت ها ، توانمندی ها و نقاط قوت منطقه مشارکت نمایند و با مشارکت خود مردم برای آنها برنامه ریزی نمایند .

وی ِبا بیان اینکه در راستای شفاف سازی نحوه توزیع مشارکتهای مردمی ، تمامی اقلام توزیع شده در بین مددجویان در سامانه ی ارمغان بهزیستی ثبت خواهد شد ، یاد آور شد : موسسه‌های خیریه همواره در کنار بهزیستی بوده و همکاری خوبی نیز داشته‌اند و با توجه به اینکه این پویش با همکاری موسسه‌های خیریه تحت نظارت بهزیستی اجرا خواهد شد، امیدواریم مردم نیز اعتماد کرده و همکاری خوبی در این جهت داشته‌ باشند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد : با توجه به پیش بینی های انجام شده  جهت خدمت رسانی به عموم افراد تحت پوشش ، برنامه ریزی اولیه جهت توزیع سریع اقلام فاسد شدنی در سطح استان صورت گرفته است .

وی از خیرین دیار کریمان و پایتخت شور و شعور حسینی  خواست در پویش ایران همدل مشارکت فعال داشته و از مددجویان کم‌توان و کم‌بضاعت، دستگیری نمایند و از طریق شماره کارت : ۵۰۲۹۰۸۱۰۱۰۳۲۱۸۰۶ و شماره حساب : ۲۱۰۰۹۱۴۳۴۵۲۴۱۱۱به جامعه هدف بهزیستی کمک نمایند
 ویا از طریق مراجعه به موسسات خیریه، مراکز و ادارات تحت نظارت اداره کل بهزیستی استان زنجان
موبایل پیمنت : #۱۴۰۰۰۱۶*۴*۷۳۳*

پرداخت با موبایل : #۲۴*۵۵۵*۷۲۰*

کد حساب مشترک ایران همدل #۱۴* نیات خیر خود را به دست نیازمندان و اقشار آسیب پذیر واقعی برسانید

کد خبر 35040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد