۱۵ هزار و ۵۲۶ قزوینی از مراکز اورژانس اجتماعی خدمات دریافت کردند

مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: ۱۵ هزار و ۵۲۶ قزوینی سال گذشته از مراکز اورژانس اجتماعی در زمینه‌های مختلف از جمله کودک آزاری، اختلافات خانگی و همسرآزاری خدمات دریافت کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان قزوین علیرضا وارثی اظهار داشت: از این تعداد پنج هزار و ۳۳۰ نفر از طریق تیم سیار اورژانس اجتماعی و یک هزار و ۶۸۱ نفر با مراجعه به مرکز مداخله در بحران و به صورت سرپایی خدمات دریافت کرده اند.

وی افزود: علاوه بر این،  هشت هزار و ۴۶۵ نفر هم از طریق تماس با خط ۱۲۳ خدمات دریافت کرده و ۱۴۴ نفر هم در مراکز نگهداری پذیرش شده اند.

این مسوول گفت: از بین تمامی تماس ها مواردی از جمله اختلافات خانوادگی، کودک آزاری و همسرآزاری از آسیب های اولویت دار بوده اند.

وارثی اضافه کرد: این خدمات به گروه های هدف بهزیستی در مواردی مانند همسرآزاری، کودک آزاری، سالمند آزاری، کودکان کار، زوج های متقاضی طلاق، معلول آزاری، دختران در معرض آسیب و آسیب‌دیده اجتماعی، اختلال هویت جنسی و خشونت خانگی ارایه شده است.

مدیر کل بهزیستی استان قزوین اظهار داشت: ۱۳ مرکز اوراژانس اجتماعی شامل هشت واحد اورژانس و پنج پایگاه خدمات در استان قزوین فعالیت می کنند.

کد خبر 35035

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد