اصفهان| کمیته مشورتی مناسب سازی بهزیستی

اولین کمیته مشورتی مناسب سازی بهزیستی اصفهان در سال ۱۴۰۰ با هدف بررسی وضعیت مناسب سازی شهر اصفهان در دفتر مدیریت بهزیستی شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان اصفهان، اولین کمیته مشورتی مناسب سازی بهزیستی اصفهان در سال ۱۴۰۰  با حضور جواد سلمانی مدیر، زارع کارشناس حوزه‌ی توانبخشی و شهناز طباخیان دبیر کمیته مناسب سازی بهزیستی شهرستان اصفهان و اعضای کمیته ی مناسب سازی با هدف بررسی وضعیت مناسب سازی شهر اصفهان در دفتر مدیریت بهزیستی شهرستان برگزار شد.
در این جلسه سلمانی ضمن تشکر از اعضا و اقدامات انجام شده و مرور صورت جلسه ی قبلی کمیته، به بررسی راهکارهای بهبود وضعیت مناسب سازی شهر اصفهان پرداخت..
وی با تاکید بر این که مناسب سازی تنها مختص افراد دارای معلولیت نیست، گفت: مناسب سازی فرهنگی مهمتر از مناسب سازی فیزیکی است.
سلمانی افزود: آنچه در مناسب سازی اهمیت دارد، این است که جامعه بپذیرد که باید شرایط برابر برای حضور افراد دارای معلولیت در جامعه را فراهم کند و باور داشته باشد که مناسب سازی تنها مختص این گروه نیست و سایر شهروندان نیز به آن نیاز دارند.
مدیر بهزیستی شهرستان اصفهان گفت: باید با استفاده از همه پتانسیل های موجود از جمله فیلم، کلیپ و پوستر، فرهنگ مناسب سازی را در جامعه گسترش دهیم و انجمن‌های معلولین هم باید نسبت به مطالبه گری از دستگاه ها اجرایی شهر در جهت مناسب سازی اماکن عمومی و مبلمان شهری پویا تر و منسجم تر عمل کنند
 

کد خبر 34986

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد