پیام مشترک مدیرکل و فرمانده حوزه بسیج بهزیستی گیلان به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

دکتر حسین نحوی نژاد مدیرکل بهزیستی گیلان و محمد حبیب دوست فرمانده حوزه بسیج بهزیستی گیلان به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیام تبریکی صادر کردند.

بسمه تعالی

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، یادگار گرانقدر حضرت امام خمینی(ره) برای ملت غیور و دلیر ایران بود. رویش این نهال ارزشمند ابتکار ویژه‌ای بود که نیاز به هوش بالای فکری و سیاسی داشت نامشان مایه آرامش، امنیت خاطر ملت بزرگ ایران و هراس بی انتهای دشمنان انقلاب است.

.

سبز پوشان سپاه، همانانی که هر بار در هر موضوعی ، از حضورشان مطلع می شویم ، خیالمان جمع می شود، که خادمان بی منت ملت حضور پیدا کرده اند.

سپاه در جنگ ، سپاه در سیل، سپاه درزلزله، سپاه مدافع حرم، سپاه سینه ستبر در مقابل بدخواهان ایران

 سپاه یعنی حاج قاسم

جایگاه بلند و ارزشمند سپاه پاسداران و رشادت‌های بی‌شمار رزم‌آوران آن نهاد در طول هشت سال دفاع مقدّس، در قالب وصف نمی‌گنجد و تنها باید همان جمله معروف امام راحل را یادآور شد که: «اگر سپاه نبود، کشور هم نبود»

اینک نیز سپاه پاسداران در راه آبادانی و عظمت کشور اسلامی ایران، تمام تلاش خویش را به کار گرفته است تا در این میدان مقدّس نیز حضوری فعّال و سازنده داشته باشد.

با ادای احترام به مقام شامخ تمامی شهدای ایران اسلامی، بالاخص شهدای سپاهی

فرارسیدن دوم اردیبهشت، سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را خدمت تمامی پاسداران خدوم و مخلص سپاه تبریک گفته و از خداوند تبارک و تعالی دوام توفیق جملگی آنان را در صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی و پاسداری از حریم نظام مقدس جمهوری اسلامی تحت عنایات حضرت ولیعصر(عج) و نائب آن حضرت، مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، خواستارم.

کد خبر 34967

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد