شاهرود | ۲۷۶ زن سرپرست خانوار تحت حمایت بهزیستی از  بیمه تامین اجتماعی برخوردار شدند

جهانسیر گفت : به ۴۳۷ زن سرپرست خانوار و افراد تحت تکفل آنان مستمری ماهیانه و کمک هزینه معیشت پرداخت می شود

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزبستی استان سمنان، معاون مدیرکل و مدیر اداره بهزیستی شهرستان شاهرود با اشاره به بند "ت" ماده ۸۰ قانون برنامه ششم توسعه که در آن به توانمندسازی زنان سرپرست خانوار تاکید شده است، گفت: در سال گذشته ۲۱۶ نفر از زنان سرپرست خانوار تحت حمایت از محل اعتبارات هدفمندی یارانه ها و سازمان بهزیستی و ۶۰ نفر از محل بیمه روستائیان و عشایر ، از بیمه بازنشستگی برخوردار شدند.

جهانسیر هدف از اجرای این طرح را ارتقای سطح توانمندی بانوان سرپرست خانوار  دانسته و افزود:در سال ۱۳۹۹ برای بیمه زنان سرپرست خانوار تحت حمایت بهزیستی شهرستان مبالغی به صورت متمرکز از سوی سازمان بهزیستی کشور به سازمان تامین اجتماعی پرداخت شده است .

وی به فعالیتهای بهزیستی شاهرود در دفتر  توانمندسازی زنان و خانواده اشاره کرده و ادامه داد: به ۴۳۷ زن سرپرست خانوار و افراد تحت تکفل آنان که دچار مشکلات عاطفی، فرهنگی،اقتصادی، اجتماعی و ... بوده و نیازمند حمایت از طریق مددکاری می باشند، مستمری ماهیانه و کمک هزینه معیشت پرداخت می شود.

وی خاطر نشان کرد: در سال گذشته در قالب سبدکالا، کمک هزینه تحصیلی، ودیعه مسکن، هزینه درمان و ... از طریق بهزیستی شهرستان به زنان سرپرست خانوار حمایت های انجام شده است.

کد خبر 34962

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد