پارسال، ۳۰ هزار تماس با صدای مشاور قزوین برقرار شد

مدیر کل بهزیستی استان قزوین گفت:سال گذشته، ۳۰ هزار تماس درباره مشکلات خانوادگی با خط ۱۴۸۰ صدای مشاور بهزیستی استان قزوین برقرار و با رضایت حداکثری تماس گیرندگان مواجه شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان قزوین علیرضا وارثی با بیان اینکه مشکلات خانوادگی، پرتکرارترین سوال مردم قزوین از صدای مشاور بهزیستی است، اظهار داشت: مشکلات مربوط به فرزند پروری، تربیت کودک، نحوه برقراری ارتباط با نوجوان، مشاوره در خصوص ارتباطات عاطفی و مشاوره پیش از ازدواج از دیگر سوال های پرتکرار این خط مشاوره است.

وی ادامه داد: رهایی از تردید و سردرگمی، تسهیل در تصمیم گیری و دستیابی به بینش مناسب، انگیزه همشهریان قزوینی از تماس با صدای مشاور است که سعی می شود به بهترین شکل ممکن راهنمایی لازم صورت گیرد.

وارثی با اشاره به اینکه بهزیستی، بانی ارایه مشاوره تلفنی رایگان به شهروندان است، گفت: مشاوران این مجموعه، دارای حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد هستند که از طریق مصاحبه علمی توسط اساتید بنام و برجسته انتخاب می شوند.

این مسوول گفت: مشاوران همه روزه حتی در روزهای تعطیل از ساعت هشت صبح تا ۱۲ شب آماده پاسخگویی به سوالات تماس گیرندگان و ارایه مشاوره در زمینه های زوج، خانواده، کودک، نوجوان، اعتیاد و تحصیل هستند

کد خبر 34961

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد