رشد ۱۱ درصدی کمک‌ها به بهزیستی در سال ۹۹/ اجرای طرح "پویش همدلی" در ماه رمضان

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی اصفهان گفت: از اقدامات مهم پایان سال ۱۳۹۹ راه‌اندازی پویشی به نام پویش نوروز شاد بود که جمع دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی از بخش‌های دولتی و غیردولتی بالغ بر ۶۳ میلیارد ریال شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، علی‌اصغر شاهزیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان این که یکی از طرح‌های بهزیستی در سال ۹۹ کمک به دانش‌آموزان و دانشجویان تحت پوشش بهزیستی بود، اظهار کرد: دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی و خدمات بهزیستی اصفهان در سال گذشته بالغ بر ۷۹۰ میلیارد ریال بود که نسبت به سال ۹۸ حدود ۱۱ درصد افزایش مثبت داشته است.

وی تصریح کرد: هر سال در ماه مبارک رمضان برنامه‌ای به نام ضیافت رمضان وجود داشت که شامل دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی، بازدید از منازل مددجویان و سفره‌های افطار مددجویان و دریافت بسته‌های خشکبار و مواد غذایی بود که امسال به دلیل محدودیت‌های کرونایی، انجام این اقدامات میسر نبود.

معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی اصفهان با اشاره به آغاز افتتاح طرح "پویش همدلی" اضافه کرد: امسال دعوت مردم به سفره‌های افطار، دریافت و طبخ غذاهای گرم به دلیل وجود ویروس کرونا میسر نیست و پویشی در حال افتتاح است به نام "پویش همدلی" که توسط مؤسسات خیریه‌ای که مجوز رسمی از بهزیستی دارند، انجام می‌شود. همچنین در پایان مبارک رمضان جمع‌آوری زکات فطره را خواهیم داشت.

شاهزیدی گفت: از همه شهروندان درخواست داریم در ماه مبارک رمضان که ماه قرب الهی است، همچنان که پیشتر حامی نیازمندان بودند و هستند از کمک به بهزیستی دریغ نکنند.
 

کد خبر 34956

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد