۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰

فارس | در رسانه | سفره الهی برای مددجویان بهزیستی فارس

۱۸ هزار بسته معیشتی در فارس توزیع می شود
فارس | در رسانه | سفره الهی برای مددجویان بهزیستی فارس

مدیر کل بهزیستی استان فارس از توزیع ۱۸ هزار بسته معیشتی تا پایان ماه مبارک رمضان در استان فارس خبر داد.

به گزارش راستین آنلاین سید محمد صادق کشفی نژاد در گفت و گو با خبرنگار راستین آنلاین با بیان اینکه هر سال سازمان بهزیستی برای رسیدگی به گروه هدف (اقشار آسیب پذیر) پویش ضیافت همدلی رمضان دارد، گفت : مردم و موسسات خیریه که دست راست بهزیستی هستند، هرساله با کمک به سازمان این اقدام خیر اندیش را انجام می دهند.
 
او ضمن اینکه بسته های معیشتی در طول ماه مبارک رمضان برای گروه های هدف (مدد جویان) در نظر گرفته شده است، افزود :طرح بزرگ افطار (پویش همدلی مومنانه در ماه ضیافت الهی) چهاردهمین سال است که در شیراز اجرا می شود.
 
کشفی نژاد با اشاره به اینکه طرح بزرگ افطار با کمک و همت موسسه خیریه حجت بن الحسن العسکری (ع) اجرا می شود، ادامه داد : با کمک های مردم و خیرین خداروشکر توانسته ایم بخش قابل توجهی از گروه های هدف را پوشش دهیم.
 
همچنین او با اشاره به توزیع بسته ها گفت :بسته های معیشتی به ۶۰ موسسه خیریه فارس تحت پوشش موسسه حجت بن الحسن تحویل داده می شود و به دست مددجویان می رسد.
 
 
پویش همدلی مومنانه در ماه ضیافت الهی
 
همچنین در ادامه مهدی محلاتی در گفت و گو با خبرنگار راستین آنلاین با بیان اینکه امسال چهاردهمین سال متوالی طرح بزرگ افطار است گفت :این طرح توسط سازمان بهزیستی و با همکاری موسسه حجت بن الحسن در حال اجرا است.
 
رئیس هیت مدیره موسسه خیریه حجت بن الحسن اضافه کرد :تا کنون بیش از ۶ هزار بسته معیشتی با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد ریال تهیه شده است، که در موسسات خیریه فارس توزیع و به دست مدد جویان می‌رسد.
 
او ضمن اینکه ۶ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان و اقشار آسیب پذیر توزیع می شود، بیان کرد :تا پایان ماه رمضان طی سه مرحله ۱۸ هزار بسته معیشتی و بهداشتی به دست مدد جویان و نیازمندان فارس می رسد.
 
همچنین محلاتی با بیان اینکه این اقدام تا پایان ماه رمضان ادامه دارد، عنوان کرد : تمامی افراد و خیرین برای کمک در این طرح بزرگ می‌توانند به شماره های ۳۲۲۷۹۶۰۰، ۳۲۲۵۹۶۰۰ تماس بگیرند و در قالب سه طرح سلمان با مبلغ ۸۰ هزار تومان ، امیر المومنین با مبلغ ۱۰۰ هزار تومان و طرح پیامبر اعظم (ص) با مبلغ ۱۲۰ هزار تومان شرکت کنند.
 
 
گفتنی است طرح افطار بزرگ (پویش همدلی مومنانه در ماه ضیافت الهی) چندین سال است که به عنوان یکی از بزرگترین طرح های محرومیت زدایی کشور معرفی شده است.

کد خبر 34939

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد