ساری │ هزار بسته معیشتی در پویش ضیافت همدلی در شهرستان ساری توزیع شد

موسوی مدیر بهزیستی شهرستان ساری و جلیلی از خیرین استان با حضور در مرکز نهال امید ساری در مراسم توزیع ۱۰۰۰ بسته غذایی ماه مبارک رمضان به ارزش ریالی بیش از دو میلیارد و پانصد میلیون ریال با رعایت پروتکلهای بهداشتی شرکت نمودند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان ساری؛ موسوی مدیر بهزیستی ساری در این مراسم گفت: از ابتدای سال تا کنون بیش از دو هزار بسته غذایی برای جامعه هدف بهزیستی شهرستان ساری با ارزش ریالی بیش از پنج میلیارد ریال در طرح های عیدانه و پویش همدلی ماه مبارک رمضان تدارک دیده شده است که این موسسه خیریه سهم بسزایی در تهیه و توزیع این بسته داشته و دارد.

مدیر بهزیستی شهرستان ساری در ادامه عنوان کرد: خیرین گرامی همواره در تهیه این بسته ها پیش قدم بودند و حضور آنان در کنار بهزیستی برای خدمتگزاران به جامعه هدف بهزیستی به عنوان قوت قلب و بسیار حائز اهمیت است.   

جلیلی در خصوص انجام کار خیر گفت: این را به عینه دیده ام که هر مقداری توجه به نیازمندان بیشتر شود به سرمایه و دارایی انسان اضافه خواهد شد، و خداوند جبران می کند، این کار خیر است که مایه آرامش می شود، چون خیرین امین خداوند بر روی زمین هستند و امانت خداوند را به بندگانش پس می دهند، از این رو باید تمام تلاشمان کنیم تا کرامت انسانی آنان حفظ گردد.

کد خبر 34915

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد