برقراری بیش از ۲ هزار تماس با سامانه ۱۲۳ در سال گذشته

مدیر کل بهزیستی خراسان شمالی از برقراری بیش از ۲ هزار تماس باسامانه ۱۲۳ در سال گذشته خبر داد و گفت: خط ۱۲۳ این اداره کل به صورت شبانه روزی فعال و مشاوره های لازم را به متقاضیان ارائه می دهد.

به گزارش اداره کل بهزیستی خراسان شمالی، اسماعیل قربانی از افزایش ۱۰ درصدی تعداد پذیرش شدگان در اورژانس اجتماعی این اداره کل طی سال گذشته خبر داد  و گفت: در سال گذشته قریب به چهار هزار و ۴۰۶ نفر در اورژانس اجتماعی استان پذیرش شدند.

وی بااشاره به اینکه خط ۱۲۳ این اداره کل به صورت شبانه روزی فعال و مشاوره های لازم را به متقاضیان ارائه می دهد، افزود: در سال گذشته بالغ بر دو هزار تماس با این خط برقرار شده است که این نشان از رشد ۱۰۰ درصدی تماس های برقرار شده است و  به قاطعیت می توان گفت همسرآزاری، کودک آزاری و اقدام به خودکشی علل افزایش تماس با این خط بوده است.

مدیر کل بهزیستی خراسان شمالی از راه اندازی اورژانس اجتماعی در گرمه و جاجرم خبر داد و گفت: در حال حاضر ۶ شهرستان این استان دارای اورژانس اجتماعی هستند و انشالا درسال جدید مرکز اورژانس اجتماعی در گرمه و جاجرم راه اندازی خواهد شد.

وی در پایان افزود: سه مرکز نگهداری زنان آسیب دیده در این استان فعال است و به دنبال آن هستیم تا مرکز خانه امن برای حمایت از زنان خشونت دیده نیز در سال جاری راه اندازی شود.

کد خبر 34910

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد