شمیرانات| مرکز سالمندان فرزانگان واکسن کرونا دریافت کردند

مدیر بهزیستی شهرستان شمیرانات با اشاره به اینکه شروع تزریق واکسن کرونا توسط شبکه بهداشت شمیرانات و شبکه بهداشت شمال که زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و دانشگاه علوم پزشکی ایران است از دیروز از مرکز سالمندان فرزانگان شروع گردید.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا عمادی افزود: ۴۸ عدد واکسن کرونا به سالمندان و پرسنل مرکز فرزانگان تزریق شد و همچنین تزریق واکسن به نوبت شامل ۳۳ مرکز سالمندان و دو مرکز نگهداری معلولین بهزیستی شهرستان شمیرانات خواهد شد.

وی ادامه داد: این واکسن‌ها بر اساس لیست اعلام شده به دانشگاه علو م پزشکی دریافت، و توسط کارکنان دانشگاه کار تزریق انجام می‌شود.

مدیر بهزیستی شهرستان شمیرانات یادآور شد: با توجه به شیوع کرونا در موج چهارم اقدامات و تمهیدات پیشگیرانه بیشتری در مراکز بهزیستی شمیرانات مانند قرنطینه کامل، لغو ملاقات حضوری، ضد عفونی روزانه، بازدید و نظارت مستمر و کنترل سلامت مددجویان، توزیع اقلام بهداشتی و ... تاکنون انجام شده است و با تاکید بر این که تمامی مراکز و پرسنل آن‌ها اجرای پروتکل‌های بهداشتی را جدی بگیرند و از استفاده وسایل بهداشتی در مبارزه با این ویروس غافل نشوند.

کد خبر 34870

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد