تهرانی‌ها در ضیافت همدلی رمضان یاری رسان مددجویان بهزیستی می‌شوند

معاون هماهنگی موسسات غیردولتی، مشارکت‌های مردمی و اشتغال اداره کل بهزیستی استان تهران گفت: طرح ضیافت همدلی ماه مبارک رمضان فرصتی را فراهم کرده است تا شاهد مشارکت مردم و خیران در یاری رسانی به مددجویان این نهاد شویم.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران به نقل از خبرگزاری ایرنا، محمد کریم آریا اظهار داشت: این طرح کشوری با رعایت کامل کرامات انسانی، اهداف مختلف و متنوعی دارد که در نهایت به تسهیل زندگی و امور جاری جامعه هدف سازمان پس از ماه رمضان منتج می شود.

وی افزود: تامین جهیزیه، لوازم ضروری منزل، کمک به تامین درمان، تهیه بسته های معیشتی و اقلام و لوازم آموزشی و نوشت افزار برای خانواده بهزیستی از جمله معلولان و نیازمندان تحت پوشش استان تهران از اهداف اساسی این طرح و پویش است.

آریا بیان داشت: این طرح تا ۲۲ اردیبهشت ماه و عید سعید فطر ادامه خواهد داشت و کمک های مومنانه جمع آوری و در کمترین زمان ممکن به دست نیازمندان آبرومند می رسد.

معاون هماهنگی موسسات غیردولتی، مشارکت های مردمی و اشتغال بهزیستی استان تهران شماره حساب مشارکتهای مردمی بهزیستی این استان و راه های شرکت در این پویش را به این قرار اعلام کرد: شماره حساب مشارکتهای مردمی   ۴۱۷۴۰۳۴۵۴۱۸۵۵۴۶۷ و شماره شبا  Ir۱۱۰۱۰۰۰۰۴۱۷۴۰۳۴۵۴۱۸۵۵۴۶۷ با کد شناسه   ۳۲۶۳۱۳۱۵۷۴۲۲۳۰۸۵۵۴۶۷۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ و شماره کارت مجازی ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۴۱۸۳۴۰۶ در خدمت مردم و خیران است تا هدایای رمضانی آنان را جمع آوری نماییم و مطمئنم تهرانی ها در ضیافت همدلی رمضان ۱۴۰۰ دوباره نوع دوستی خود را به نمایش می گذارند.

این مسئول ادامه داد: همچنین کد دستوری درگاه پرداخت اکترونیکی #۵۵۵۷۲۴* نیز هدایای مومنان خداجو را جمع آوری می کند.

آریا خاطرنشان کرد: علاقمندان می توانند به منظور کسب اطلاعات بیشتر به معاونت مشارکت های مردمی استان و ادارات بهزیستی در شهرستان ها مراجعه کنند.

کد خبر 34869

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد