شهر تهران| تهرانی‌ها به پویش ضیافت همدلی در ماه مبارک رمضان بپیوندند

مدیر بهزیستی شهر تهران مردم و خیران را دعوت به مشارکت در پویش ضیافت همدلی در ماه مبارک رمضان کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران به نقل از خبرگزاری ایرنا، سید سعید آرام اظهار داشت: بهزیستی شهر تهران با مشارکت موسسه های خیریه تحت پوشش بهزیستی این شهرستان از ابتدای ماه مبارک رمضان پویش (ضیافت همدلی) را با هدف جلب حداکثری مشارکتهای مردمی در راستای بهبود و ارتقاء سطح زندگی مددجویان با بهره مندی از ظرفیت مشارکتی موسسات خیریه در سطح شهرستان اجرایی می شود.

مدیر بهزیستی شهر تهران گفت: محورهای فعالیت پویش شامل؛ کمک هزینه معیشتی، اقلام و بسته های معیشتی، تهیه غذای گرم، تهیه وسایل بهداشتی، درمانی و دارویی، تامین اقلام جهیزیه و ازدواج و سایر نیازمندیهای خانواده های تحت پوشش است.

به گفته وی، بهزیستی شهر تهران و کلیه موسسه های خیریه دارای مجوز از بهزیستی سراسر شهرستان تا پایان ماه مبارک رمضان آماده دریافت کمکهای غیر نقدی مردم خیر و نیکوکار در اجرای این پویش هستند.

این مسئول با بیان اینکه موسسه‌های خیریه تحت نظارت بهزیستی نیز به صورت رسمی برای عملیاتی شدن این پویش، در کنار بهزیستی خواهند بود، تصریح کرد: جذب حداکثری مشارکت‌های مردمی در راستای بهبود و ارتقای سطح زندگی مددجویان با بهره‌مندی از ظرفیت‌های مشارکتی موسسات خیریه تحت پوشش بهزیستی از اهداف این پویش است.

وی با اشاره به اینکه افرادی که تمایل به مشارکت غیرنقدی دارند می‌توانند به دفتر مشارکت‌های مردمی اداره بهزیستی شهر تهران مراجعه کنند و همچنین کمک‌های نقدی خود را نیز به شماره حساب ۲۱۷۳۴۵۱۳۷۴۰۰۱ (مشارکت‌های مردمی بهزیستی شهرتهران) نزد بانک ملی  و یا به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۶۵۹۶۴۷ واریز کنند.

آرام ضمن قدر دانی از خیران افزود: بی شک بدون حضور پر مهر شما خیران این مهم به ثمر نمی رسد.

کد خبر 34866

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد