آگاهسازی بیش از ۲۳ هزار نفر در زمینه پیشگیری از اعتیاد

با اجرای برنامه های پیشگیرانه در ۷۲ محله توسط هجده تیم اجتماع محور، ۲۳ هزار و ۳۸۴ نفر از برنامه های پیشگیری از اعتیاد بهره مند شدند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان چهارمحال و بختیاری، نرگس عسگری با اعلام این خبر گفت: دفتر پیشگیری از اعتیاد اداره کل بهزیستی استان با اجرای پنج طرح پیشگیری اجتماع محور از اعتیاد، کارزار رسانه ای پیشگیری از اعتیاد، تبلیغ خط ملی اعتیاد، طرح پازک و کارزار رسانه ای پیشگیری از مصرف شیشه  در سال ۹۹، با استفاده از تهیه  توزیع اقلام بهداشتی، تبلیغاتی و برگزاری مسابقات فرهنگی در بین جامعه هدف تحت پوشش توانست اقدامات خوبی در زمینه پیشگیری از اعتیاد انجام دهد.

مدیر کل بهزیستی استان افزود: توزیع دو هزار و ۱۰۰ بسته مواد غذایی در محله های آسیب پذیر، ۱۵ هزار بروشور، هشت هزار پوستر، پنج هزار برچسب و کارت پستال آگاهسازی، دو هزار کتاب برای گروههای سنی کودک و نوجوان، برگزاری بیست مسابقه فرهنگی و نقاشی از طریق فضای مجازی و ارسال پیامک های آموزشی و پیشگیرانه برای یکصد هزار نفر از شاخص ترین فعالیتهای دفتر پیشگیری از اعتیاد در سال ۹۹ بوده اند.

عسگری با اشاره به توزیه ۵۰۰ کیت تشخیص بیماری  ایدز در بین کمپ ها و مرکز DIC  گفت: نحوه استفاده از کیت ها به کارشناسان مرتبط، کمپ ها و مرکز DIC با همکاری مرکز بهداشت آموزش داده شد.

برای مشاهده اقدامات پیشگیرانه کلیک کنید:

کارزار رسانه ای شیشه

اقدامات پیشگیری از اعتیاد 

کد خبر 34854

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد