دعوت بهزیستی خراسان رضوی از مردم برای شرکت در ضیافت همدلی 

بهزیستی خراسان رضوی، برای پذیرش کمک‌های نیکوکاران به جهت یاری رساندن به مددجویان در ماه مبارک رمضان، آماده شده است.

به گفته‌ی سرپرست بهزیستی خراسان رضوی، فهرست مددجویان نیازمند برای نهادهای دست‌اندکار و یاری‌رسان مانند آستان قدس رضوی، ستاد اجرایی فرمان امام و سازمان اموال تملیکی ارسال گردیده و بهزیستی آماده‌ی دریافت کمک‌های این نهادها برای توزیع بین مددجویان نیازمند است.

دکتر مسعود فیروزی خاطر نشان کرد: همچنین جلسات هماهنگی بین نهادها در این زمینه برگزار گردیده و همه‌چیز مهیای شروع ایام روزه‌داری خانواده‌های مددجویان است.

وی با بیان اینکه برای خیریه‌ها در سال جاری سهمیه‌ی سبد غذایی تعیین شده تأکید کرد: این میزان سید غذایی، جزو شاخص‌های مهم ارزیابی عملکرد آنها می‌باشد و مؤسسات و مراکزی که کمتر از این میزان، سبد غذای جمع‌آوری و توزیع کنند امتیاز منفی می‌گیرند.

وی همچنین ۲۵ فروردین تا ۲۲ اردیبهشت را ایام ضیافت همدلی عنوان کرد و گفت: این پویش اقلامی مانند اقلام معیشتی، بهداشتی، کمک هزینه‌ی معیشت، غذای گرم، هزینه درمان، آزادی زندانیان و ازدواج و جهیزیه را شامل می‌گردد که نیکوکاران می‌توانند در این زمینه‌ها به مددجویان ما کمک کنند.

وی از رسانه‌ها خواست رسالت خود را در تبلیغات، فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی در این زمینه اجرایی نموده و نیکوکاران را برای مشارکت گسترده و فعال در این پویش، دعوت نمایند.

ثبت و ارزش گذاری کمی کمک های غیرنقدی موسسات خیریه

فیروزی در خصوص کمک‌های غیر نقدی مؤسسات خیریه نیز یادآور شد: مقرر شده که در سال جاری، تمام اقلام کمک‌های غیر نقدی، در سامانه مشارکت‌های مردمی بهزیستی کشور ثبت و ارزش‌گذاری کمی صورت گیرد.

وی همچنین در زمینه‌ی عملکرد پویش و کمک‌های رمضانی در روستاها گفت: در روستاها کانون‌هایی متشکل از نهادهای محلی مانند شوراها، بسیج، معتمدین و نیکوکاران انفرادی یا مراکز خیریه با محوریت تسهیلگر برنامه‌ی سی‌بی‌ار یا مرکز مثبت زندگی تشکیل خواهد شد و این کمک‌ها را ساماندهی می‌نماید تا بین مددجویان نیازمند توزیع گردد.

وی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات ماه مبارک، از شهروندان خراسانی خواست در ضیافت همدلی مشارکت فعال داشته و از مددجویان کم‌توان و کم‌بضاعت، دستگیری نمایند.

سرپرست بهزیستی خراسان رضوی، راه‌های مشارکت مردم و خیرین در ضیافت همدلی را چنین عنوان کرد:

سامانه پرداخت کمک‌های مردمی از طریق همراه: #۱۴۰۰۰۲۶*۴*۷۳۳*

سامانه پرداخت کمک‌های مردمی از طریق همراه اول: #۷۴۱*۱*

تله پرداز اپلیکیشن آپ

اپلیکیشن باد صبا (نیکوکاری)

صدقه تلفنی تماس از طریق تلفن ثابت: ۹۰۹۵۱۱۵۰۰۱ 

واریز به وسیله فیش از طریق حساب مشارکت‌های مردمی ۱۱۰۰۰ نزد بانک ملی

شماره حساب مشارکت‌های مردمی: ۲۱۷۳۴۵۱۷۱۱۰۰۰ 

شماره شبا: IR۲۷۰۱۷۰۰۰۰۰۰۲۱۷۳۴۵۱۷۱۱ 

شماره کارت: ۷۳۲۴-۹۹۵۱-۹۹۱۸-۶۰۳۷

شماره تلفن  جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر از معاونت مشارکت های مردمی بهزیستی خراسان رضوی ۳۲۲۳۲۶۰۵

کد خبر 34843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد