31هزار تماس با صدای مشاور بهزیستی استان کرمانشاه

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه از برقراری بیش از 31 هزار تماس با سامانه 1480"صدای مشاور" در استان طی سال گذشته خبر داد.

  به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمانشاه به نقل از خبرگزاری ایسنا: دکترفرحناز محمدی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به فعالیت سامانه "صدای مشاور" جهت ارائه مشاوره رایگان به افراد، گفت: این سامانه با داشتن کارشناسان مجرب روانشناسی و مشاوره در حوزه های مختلف به افراد تماس گیرنده مشاوره می دهد.

وی افزود: سال گذشته 31 هزار و 90 تماس با این سامانه برقرار شد که بیشترین این تماس ها مربوط به اختلالات اضطرابی و ترس ناشی از کرونا بود.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته از مجموع تماس های گرفته شده، 2815 تماس با موضوع ترس و اضطراب ناشی از کرونا بوده است.

محمدی گفت: اختلافات زناشویی، مشکلات بین فردی، اختلالات روانی مانند ترس و اضطراب و اعتیاد هم به ترتیب از دیگر عمده ترین محورهای تماس های افراد بوده است.

این مسئول تصریح کرد: در حال حاضر 14 کارشناس ارشد و دکترای مشاوره و روانشناسی در این سامانه در سه شیفت کاری فعالیت دارند.

محمدی خاطرنشان کرد: تا پیش از کرونا ساعت کار این مرکز هشت صبح تا 19 بعدازظهر بود، اما در دوران شیوع کرونا از سال گذشته ساعت کار این سامانه افزایش یافته و از هشت صبح تا 24 شب ادامه دارد.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه یادآور شد: تمامی تماس های گرفته شده با این سامانه رایگان بوده و هیچ هزینه ای برای تماس گیرندگان ندارد.

محمدی خاطرنشان کرد: افراد می توانند همه روزه در ساعات یاد شده در زمینه های مختلف تحصیلی، ازدواج، طلاق، افکار خودکشی ودیگر مشکلات خانوادگی و روانشناختی با سامانه "صدای مشاور" با شماره تماس 1480 تماس گرفته و مشاوره دریافت کنند.

کد خبر 34814

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =

دسترسی سریع به سامانه های الکترونیک