اجرای پویش ضیافت همدلی در ماه مبارک رمضان در خراسان شمالی

مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی از اجرای پویش ضیافت همدلی در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: این پویش با همدلی مردم، موسسات خیریه و سازمان بهزیستی برای خدمت رسانی با رعایت کرامت انسانی در ماه مبارک رمضان اجرا می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان شمالی، اسماعیل قربانی از اجرای پویش ضیافت همدلی در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: این پویش با همدلی مردم، موسسات خیریه و سازمان بهزیستی برای خدمت رسانی با رعایت کرامت انسانی در ماه مبارک رمضان اجرا می شود.

 وی  ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در این ماه مبارک، افزود: تقریبا دوسال است که ویروس کرونا این میهمان ناخوانده شرایط اقتصادی و زندگی روزمره همه افراد را درگیر خود ساخته است و چه بسا افرادی که به دلیل محدودیت‌های ایجاد شده دچار مشکلات اقتصادی فراوانی برای ادامه زندگی شدند و این افراد بیش از پیش نیازمند همراهی و همدلی هستند.

مدیر بهزیستی خراسان شمالی بیان کرد: امیدوارم در ماه مبارک رمضان با راه اندازی این پویش بتوانیم بخشی از مشکلات اقتصادی جامعه هدف را با کمک مردم خیر و نیکوکار مرتفع سازیم.

وی با بیان اینکه این پویش از ۲۵ فروردین ماه تا ۲۲ اردیبهشت‌ماه اجرا می‌شود، افزود: شماره شبای مشارکتهای مردمی بهزیستی خراسان شمالی نزد بانک مرکزی Ir500100004179034541932212  می باشد و همچنین خیرین می توانند از طریق وارد کردن کد کیوار 4134226 در بخش نشان پرداخت اپلیکیشن آپ  یا اسکن کد ذیل در این امر خیرخواهانه با ماهمراه باشند.

کد خبر 34796

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد