در رسانه| پویش ضیافت همدلی در ایلام برگزار می شود

ایلام - ایرنا - مدیرکل بهزیستی ایلام از عموم مردم برای مشارکت در اجرای پویش ضیافت همدلی به مناسب ماه مبارک رمضان دعوت کرد.

زهرا همتی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این پویش با هدف کمک به مددجویان زیر پوشش با محوریت همدلی مردم، موسسه های خیریه و سازمان بهزیستی برای خدمت رسانی با رعایت کرامت انسانی تا پایان ماه مبارک رمضان در این استان اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: این پویش با هدف پرداخت کمک هزینه معیشتی، تهیه و توزیع اقلام و بسته های معیشتی، تهیه غذای گرم، تهیه وسایل بهداشتی، درمانی و دارویی، تامین اقلام جهیزیه و سایر موارد برای کمک به مددجویان زیر پوشش از اول ماه مبارک رمضان آغاز شده است.

مدیرکل بهزیستی ایلام اضافه کرد: هماهنگی لازم در این زمینه با موسسه های خیریه فعال استان صورت گرفته تا برای جذب کمک از افراد خیر و نیکوکار در اجرای این پویش رایزنی لازم را انجام دهند.

همتی یادآور شد: افراد خیر می توانند کمک های نقدی خود را برای مشارکت در این پویش به شماره کارت ۳۶۷۰_۹۴۰۵_۹۵۷۰_۶۳۶۷ و یا شماره شبا ۷۲۰۱۰۰۰۰۴۱۶۷۰۳۴۵۴۱۷۵۰۸۳۲ IR به نام حساب مشارکت های مردمی بهزیستی واریز کنند.

به گفته وی، همچنین کلیه موسسات خیریه دارای مجوز از بهزیستی و همچنین ادارات بهزیستی شهرستان های سراسر استان تا پایان ماه مبارک رمضان آماده دریافت کمک های غیر نقدی مردم خیر و نیکوکار در اجرای این پویش هستند.

۳۸ هزار نفر در استان ایلام از خدمات بهزیستی برخوردارند.

کد خبر 34789

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد