در رسانه| دعوت بهزیستی ایلام از مردم برای مشارکت پویش ضیافت همدلی

مدیر کل بهزیستی استان ایلام از عموم مردم برای مشارکت در اجرای پویش ضیافت همدلی به مناسب ماه مبارک رمضان برای کمک به مددجویان تحت پوشش این نهاد در استان دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، «زهرا همتی» در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: این پویش با هدف کمک به مددجویان زیر پوشش با محوریت همدلی مردم، موسسات خیریه و سازمان بهزیستی برای خدمت رسانی با رعایت کرامت انسانی تا پایان ماه مبارک رمضان در این استان اجرا خواهد شد.

وی تصریح کرد: این پویش با هدف پرداخت کمک هزینه معیشتی، تهیه و توزیع اقلام و بسته های معیشتی، تهیه غذای گرم، تهیه وسایل بهداشتی، درمانی و دارویی، تامین اقلام جهیزیه و سایر موارد برای کمک به مددجویان زیر پوشش از اول ماه مبارک رمضان آغاز و تا پایان ماه مبارک ادامه خواهد داشت.

مدیرکل بهزیستی استان ایلام یادآور شد: در این زمینه با موسسه های خیریه فعال استان هماهنگی لازم صورت گرفته تا برای جذب کمک از افراد خیر و نیکوکار در اجرای این پویش رایزنی لازم را انجام دهند.

وی گفت: اقشار مختلف مردم و افراد خیر و نیکوکار می توانند کمک های نقدی خود را برای مشارکت در این پویش به شماره کارت ۳۶۷۰۹۴۰۵۹۵۷۰_۶۳۶۷ و یا شماره شبا ۷۲۰۱۰۰۰۰۴۱۶۷۰۳۴۵۴۱۷۵۰۸۳۲ IR به نام حساب مشارکت های مردمی بهزیستی واریز کنند.

همتی خاطرنشان کرد: همچنین کلیه موسسات خیریه دارای مجوز از بهزیستی و همچنین ادارات بهزیستی شهرستان های سراسر استان تا پایان ماه مبارک رمضان آماده دریافت کمک های غیر نقدی مردم خیر و نیکوکار در اجرای این پویش هستند.

کد خبر 34786

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد