واگذاری ۱۱۱ شیرخواره در اصفهان به فرزندخواندگی/موردی از ابتلاء به کرونا در شیرخوارگاه نداشتیم

معاون اجتماعی اداره کل بهزیستی استان اصفهان گفت: تاکنون موردی از کرونا در شیرخوارگاه اصفهان گزارش نشده است و در سال گذشته ۱۱۱ شیرخواره به فرزندخواندگی واگذار شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان به نقل از ایراسین، عبدالرضا اسماعیلی وضعیت شیرخوارگاه اصفهان را در مواجه با بیماری کرونا تشریح کرد و گفت: با توجه به حساسیت جامعه هدف شیرخواران همواره سعی شده است که در این مکان، نکات بهداشتی و ایمنی زیر نظر کارشناسان و کادر بهداشت با نظارت دقیق انجام شود.

وی افزود: همه گیری کرونا در پانزده ماه اخیر باعث شد بیش از پیش در راستای رعایت دستورالعمل های بهداشتی در تنها شیرخوارگاه اصفهان برآییم چراکه جمعیت حاضر دراین مکان بسیار آسیب پذیر هستند.

معاون اجتماعی اداره کل بهزیستی استان اصفهان بیان داشت: با هماهنگی ستاد مقابله با کرونا به صورت برخط نظارت ها بر شیرخوارگاه اعمال می شود و تاکنون موردی از ابتلاء به کرونا در بین شیرخواران اصفهان رخ نداده است.

وی اضافه کرد: در سال گذشته ۱۱۱ شیرخواره به صورت امین موقت به متقاضیان واگذار شده است که از این تعداد ۶۶ شیرخواره دختر و ۴۵ شیرخواره هم پسر بودند.

 
 
 
 
 
 

کد خبر 34761

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد