دامغان | پنج مرکز شبانه روزی به ۸۳ کودک و نوجوان در شهرستان خدمات نگهداری و آموزشی ارائه می نمایند

زحمتکش : طرح اورژانس اجتماعی یکی از طرح های اجرا شده در سطح جامعه است که بهزیستی با اجرای این طرح توانسته ارائه خدمات مشاوره ای و تشکیل پرونده های قضایی را کاهش بدهد

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان محمود زحمتکش مدیر اداره بهزیستی شهرستان دامغان گزارشی از عملکرد شش ماهه دوم سال ۹۹ حوزه اجتماعی این شهرستان را بیان نمودند .

زحمتکش گفت حوزه اجتماعی این شهرستان با دارا بودند ۸۵۱ پرونده مددجویی و پنج مرکز شبانه روزی کودکان و نوجوانان که به ۸۳ فرزند سنین شش تا هجده سال به صورت شبانه روزی خدمات نگهداری و حمایتی ارائه می نماید .

ایشان تعداد مستمری بگیر حوزه اجتماعی را ۴۰۶ خانوار دانسته که به صورت ماهیانه مستمری و کمک هزینه معیشت دریافت می نمایند .

مدیر اداره بهزیستی دامغان کاهش آسیب های اجتماعی را اولویت این اداره دانسته و افزودند که طرح اورژانس اجتماعی یکی از طرح های اجرا شده در سطح جامعه است که بهزیستی با اجرای این طرح توانسته ارائه خدمات مشاوره ای و تشکیل پرونده های قضایی را کاهش بدهد .

وی پرداخت بیمه اجتماعی زنان سرپرست خانوار ،کمک هزینه آماده سازی شغلی زنان سرپرست خانوار ،کمک به تامین ودیعه مسکن ،کمک به تامین لوازم ضروری ،کمک راه بردی امور فوریت های اجتماعی ،کمک هزینه زنان و دختران در معرض آسیب ،کمک هزینه تدوین ضوابط فوریت های اجتماعی ،کمک به سلامت جسمی و روانی زنان خانوار نیازمند ،کمک به کودکان تحت پوشش خدمات فرهنگی  ورزشی و آموزشی ،کمک هزینه مادران باردار و شیر ده را از جمله مواردی دانستند که در طول سال از اعتبارات سازمان پرداخت می شود

کد خبر 34751

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد